Gjest NotNaomi Skrevet 25. juni 2017 #41 Del Skrevet 25. juni 2017 17 minutter siden, XbellaX skrev: Dette skriver du: " Og for tusende gang! : hvorfor må dere lese det som plager dere så hardt? Det er jo nettopp dere pluss beundrere som holder liv i det dere prøver motarbeide. Skyll ikke på andre for deres svakheter! Det er noe med å elske å "hate". Som nevnt før. Det dere svarer tyder jo på det." Kult om du bare kan ta utgangspunkt i det JEG skriver. Jeg er ikke endel av DERE. Jeg vet ikke engang hvem DERE er. Jeg skriver som EN privatperson. Den irritasjonen din må du heller rette et annet sted, jeg aner ikke hvem du er, jeg er relativt ny her, jeg ser liksom ingen grunn til å bli så hissig kun fordi noen forsøker å forstå mer av det du skriver? Jeg er ikke hissig. Bare oppgitt. Mente ikke å gå så hardt på deg som du følte for! Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 25. juni 2017 #42 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) 59 minutter siden, NotNaomi skrev: Nei. Ok. Alle har ikke like store behov. Feil påstått av meg. Igjen. Jeg leser ingen blogger. Jeg har gått inn på blogger debattert her. Har sett helt vanlige mennesker som deler ulike interesser. Og om livet sitt. Og for tusende gang! : hvorfor må dere lese det som plager dere så hardt? Det er jo nettopp dere pluss beundrere som holder liv i det dere prøver motarbeide. Skyll ikke på andre for deres svakheter! Det er noe med å elske å "hate". Som nevnt før. Det dere svarer tyder jo på det. Men jeg bryr meg bare fordi jeg reagerer på nedhakkingen så fort noen stikker seg ut . Hva provoserer så veldig? Er du selv på rett plass i livet bryr du deg lettere positivt.En blir mer sjenerøs. Slapp av! Ikke legg mye i noe som overhodet ikke er der. For de fleste her inne er ikke en blogg en "blogg " som i "glossy jeg eksponerer meg og mitt for å nå ut til mine kjære følgere". Men heller "jeg driter i diverse lover, skattetaten og mine nærmeste/fiendens personvern, så lenge jeg kan skrive bok, tjene penger, bli sponsa i hue og ræva, uten å måtte stå til rette for noe som helst". Og @elisaday , at mange av de har issues er det ingen tvil om. Endret 25. juni 2017 av Varma Slettet grunnet spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 25. juni 2017 #43 Del Skrevet 25. juni 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Jeg er ikke hissig. Bare oppgitt. Mente ikke å gå så hardt på deg som du følte for! Beklager. No worries :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juni 2017 #44 Del Skrevet 25. juni 2017 8 minutter siden, XbellaX skrev: No worries :-) Bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg