AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Sitter her og føler jeg har rotet det til så veldig for meg selv. Har hatt et veldig tungt år pga en eks som ikke var så veldig grei mot meg etter det ble slutt, kort sagt har han drevet et veldig stygt dobbelspill samtidig som jeg ikke har fått gå videre. Inn i dette kommer en annen som viser stor interesse, men som jeg bare avviser hele veien fordi jeg ikke er spesielt interessert. Så tar dette med eksen mer og mer av, og det går såppas inn på meg til slutt at jeg åpner døren litt opp for han andre - i ettertid tror jeg han klarte å "lure" meg til å like han til slutt, da jeg var såret og svak og han spilte dette spillet godt, dvs han fikk meg til å føle meg elendig om jeg ikke ville ha noe med han å gjøre, og hvis omvendt fikk han meg til å føle meg som en prinsesse.Helvetet brøt løs da eksen kom inn i livet mitt igjen, denne gangen for å gjøre opp for seg etter noe materialistisk han hadde ødelagt for meg. Dette taklet den "nye" dårlig, og han ble veldig stygg og ekkel med meg, og for å gjøre en lang historie kort ble det noen uker med et veldig stygt drama, der jeg hadde kontakt med min eks mens han andre og hun jenta eksen min drev dobbelspill med rottet seg sammen mot meg. Jeg prøvde hele tiden å holde eksen min på avstand siden jeg har blitt lurt såppas mange ganger før, men siden de to andre var så stygge mot meg og eksen igjen viste den siden han hadde da vi var sammen (den jeg savnet så) så var det lett for han å komme innpå meg igjen. Men som jeg fryktet, noen uker senere gikk han tilbake til hun andre, og jeg satt igjen og fikk all dritten mot meg. Nok en gang sviktet totalt av den personen som jeg aldri trodde ville gjøre meg noe vondt. Igjen ble jeg svak og lett å utnytte og dette brukte "han andre" til å komme seg inn i livet mitt igjen. akkurat nå føles det veldig fjernt, og jeg tror nok jeg trodde jeg var sterkere og hadde mer kontroll enn jeg i realiteten hadde. Jeg hadde hele tiden en dårlig magefølelse på det hele, men det var nok likevel godt å få "trøst", fra den samme personen som for litt siden var så stygg med meg, få bekreftelse på at jeg var god nok og bra nok likevel. problemet mitt er at på den lille uken jeg igjen hadde kontakt med "Han andre", så kom det en annen inn i livet mitt. en som bare var som sendt fra himmelen, så perfekt for meg på alle måter. han hadde tatt kontakt litt før jeg klarte å få han andre bort igjen, noe som er en like stygg kamp med like mye skittkasting hver gang. Det var jeg forberedt på da jeg lot han komme inn i livet mitt igjen, men det jeg ikke var forberedt på, som er det som knuser meg mest, er det som skjedde den siste gangen jeg var hos han. tidligere hadde vi ikke rørt hverandre i det hele tatt, men denne kvelden skjedde altså det som ikke skulle skje. dette er helt forferdelig for meg, fordi det er noe jeg tar veldig seriøst og veldig tungt. jeg hadde absolutt ingen tanker om at noe slikt skulle skje, så det tærer noe enormt på selvtilliten min at det skjedde, det er som at jeg er helt på bånn og har mistet kontrollen over meg selv. i ettertid føles det også nesten som et lite overgrep, da dette var midt på natten og jeg var ganske i ørska, det skjedde uten noe som helst form for forspill, og jeg tror nesten jeg hadde alle klærne på. det skjedde også så raskt at jeg ikke kunne rukket å reagert engang, altså med andre ord et helt tullete dårlig og unødvendig ligg, som jeg ikke skjønner hvor kom fra i hele tatt. den dagen hadde jeg egentlig også bare dratt hjem, da jeg ikke ville til han fordi jeg skjønte at dette kom til å bære "feil vei", og gi han masse forhåpninger og slikt, men han klarte å gi meg så dårlig samvittighet at jeg dro likevel. gud som jeg angrer på dette nå! jeg begynte ikke å tenke skikkelig på dette før han andre kom inn i livet mitt, da det først ga meg en helt enrom skyldfølelse, blant annet fordi han hadde prøvd å snakke til meg samme dagen som dette skjedde, men da hadde jeg ikke svart han fordi jeg hadde rotet det til så med han andre at det kom til å bli feil og umoralsk. men nå føles det helt meningsløst! har fått hetl avsmak på han andre etter det skjedde, og han har vært helt forferdelig stygg med meg i ettertid, da jeg ikke ville mer. Han fant i tillegg raskt ut om han andre, da vi er fra en liten plass. og nå driver han å sier til alle at jeg drev dobbelspill, at jeg og han drev på mer enn hva jeg vil påstå og så videre. dette er helt forferdelig for meg, og det at jeg satte han "bra" fyren på vent og ventet med å møte han osv pga han andre tosken, det gjør meg bare helt uvel.. skjønner ikke hvordan jeg skal komme over dette, alt føles bare tungt og vanskelig og mørkt. det jeg sliter med er at det skjedde, siden jeg er veldig opptatt av antall på slikt osv, og det at han nå har makten til å si at han gjorde det med meg, det gjør at det bare vrir seg i magen min.. plager meg også veldig at dette gjorde at jeg og han "nye" fikk en veldig dårlig start, han sier det ikke bryr han og at han bare ønsker å være der for meg når jeg har det vanskelig, men jeg synes det er helt grusomt.. etter et helt år med dritt føler jeg at jeg klarte å rote det til på "målstreken" liksom, alt rundt meg ble endelig så bra.. jeg har fått mange nye jobber jeg ønsker meg, har mange gode venner med planer for sommeren, kjøpt meg egen leilighet som jeg er superfornøyd med (dette gjorde jeg like før det skjedde) som jeg nå ikke klarer å glede meg over som jeg hadde øsnket. det er så vondt å sei tilbake på alt som har skjedd som jeg kunne glede meg så veldig over, så klarte jeg å la en person jeg ikke ønsket i livet mitt engang få "ødelegge" det..kjenner at jeg ikke klarer å ha den livsgnisten og motivasjonen til ting som jeg alltid har hatt, og det plager meg noe enormt da han "nye" er veldig en sånn person, og at jeg veldig skulle ønske jeg kunne fått vært helt meg selv og vist det for han. sånn som det er nå så føler jeg liksom jeg ikke fortjener han, at jeg er en bedriten person, og dette sliter jo veldig på begge, enda jeg prøver å skjule det for han (har såklart snakket mye med han om det, men skjønner det ikke er normalt å henge seg såå mye opp i noe som kunne vært en liten filleting jeg kunne ha lagt bak meg, så føler jeg har "brukt opp" den klagekvoten nå, haha) Det jeg gjerne trenger hjelp og tips til er altså hvordan jeg skal kunne komme meg over dette, og få tilbake den motivasjonen og livsgnisten min igjen/ bli meg selv igjen.. er så lei av å ha det sånn her nå, klarer liksom ikke å godta det! både fordi det er den personen som jeg nå hater så sterkt, og fordi jeg får helt angst av det som skjedde, føler det var utenfor min kontroll og det føles bare helt fjernt og uvirkelig nå.. det skremmer meg skikkelig, som at jeg hadde mistet meg selv helt liksom. Anonymkode: 38b8a...6d8
Hedy Lamarr Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Du vil nok ikke like å høre dette, men jeg tror du trenger litt tid alene. Selv om han du er med nå høres ut som en fin fyr, tror jeg du bare kan finne ut av hvordan du skal bli "deg selv" igjen, ved å IKKE ha en strøm av menn inn og ut (på repeat) av livet ditt. Stå støtt på egne ben først! Ønsker deg lykke til, uansett hva du velger å gjøre Endret 22. juni 2017 av Amawhatsnot 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 det er nok helt klart noe i det du sier.. nå som jeg fikk den "wakeup callen" jeg nok trengte, så ser og kjenner jeg jo at jeg trenger det! men det føles så utrolig kjipt og bortkastet og meningsløst hvis jeg skulle gjort det NÅ, når jeg endelig har møtt en jeg liker, som passer meg! det er så utrolig lett å være etterpåklok, og nå når jeg ser tilbake tenker jeg jo at jeg skulle bare tatt alt med ro, så har jo alt bare løst seg tilslutt likevel.. ts Anonymkode: 38b8a...6d8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 Gutter som blir ditcha vil alltid snakke dritt. De fleste skjønner at de tingene han sprer om deg bare er fordi han er bitter. Siden du dumpa han rett etter sexen trodde han sikkert at det var fordi han var dårlig i senga eller hadde liten tiss, det knakk selvtilliten hans og for å bygge den opp igjen tror han han må knekke din selvtillit. Jeg syns du bare skal fortrenge hele fyren, du kan forklare han at dere jo ikke var sammen og du kom over en mann som passet deg bedre og derfor dumpa du han, nettopp for å være fair og IKKE spille noe dobbelt. Og hva så egentlig? Mange som dater flere av gangen , kvinner har en biologisk klokke de må forholde seg til og man skal jo helst ha vært sammen en god del år og gift før man får barn så det er ikke tid å kaste bort på gutter som bare passer en sånn halvveis i match. Drit i han og fokuser på han nye du. Han forrige gir seg nok og han driter jo bare ut seg selv ved å snakke shit. Folk flest er mer voksne enn det, ja utenom bitre guttunger som ikke fikk vilja si da, men den gjennomskuer alle. Ingen andre folk i bygda liker deg noe dårligere selvom de får høre at du spilte dobbelt, herregud who hasnt.. Det at du tar sånn på vei for sexen , i det tilfellet må du også bare glemme at det skjedde, men for fremtida anbefaler jeg deg å være hundre prosent sikker på at du (og at det er gjensidig) vil bli sammen med gutten i lang tid fremover. Det er ikke noe skam å ha sex når det bare skjer heller, men senser at du legger litt mer personlig i det enn kun sex så bruk tid på å bli sikker først. Anonymkode: 252c1...f4c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå