Julez Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Hei, noen som har erfaring med vond rygg/ vondt i kroppen? Har plagdes med ryggen i 10 år snart, vært i de meste av behandling. Det verste er at det har begynt å gått utover føttene og hendene. Har mye smerter i leggene, noen ganger kjennes de kjempe tunge ut. Andre ganger kan jeg våkne på natta av smerter. Slitsomt og irriterende, blir tunge dager på jobb når det er så vondt. I forhold til føttene, har jeg prøvd å gått turer, styrketrening, fysioterapi og vitaminer. Blir liksom ikke bedre, skal også en tur til legen for å få noen gode råd der.
doremifa Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Har vært plaget med smerter som kommer og går, mest i overkroppen i 27 år. Har oppsøkt en erfaren manuell terapeut direkte nå, han har mye kunnskaper mer innen dette feltet enn en vanlig fysioterapeut eller lege. Har nå fått en foreløpig bekreftelse på det jeg har hatt en mistanke om lenge, nemlig at jeg har en "revmatisk rygg", selv legene til nå ikke har forstått dette, og uredet meg for en rekke andre langt mere alvorlige sykdommer i stedet. Jeg er avhengig av så godt som daglig trening med noe belastning, hvor jeg får strekt ryggvirvlene. Har vært mindre plaget med smerter i beina, bortsett i fra belastningssmerter i knærne, men hatt noen kramper i legger og føtter, har tatt magnesiumstilskudd og bakt med bakepulver i stedet for gjær for dette, og tror at det etter hvert har hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 På 11.8.2017 den 1.25, doremifa skrev: Har vært plaget med smerter som kommer og går, mest i overkroppen i 27 år. Har oppsøkt en erfaren manuell terapeut direkte nå, han har mye kunnskaper mer innen dette feltet enn en vanlig fysioterapeut eller lege. Har nå fått en foreløpig bekreftelse på det jeg har hatt en mistanke om lenge, nemlig at jeg har en "revmatisk rygg", selv legene til nå ikke har forstått dette, og uredet meg for en rekke andre langt mere alvorlige sykdommer i stedet. Jeg er avhengig av så godt som daglig trening med noe belastning, hvor jeg får strekt ryggvirvlene. Har vært mindre plaget med smerter i beina, bortsett i fra belastningssmerter i knærne, men hatt noen kramper i legger og føtter, har tatt magnesiumstilskudd og bakt med bakepulver i stedet for gjær for dette, og tror at det etter hvert har hjulpet. Pga gjær forverrer gikt? Anonymkode: 25e22...5f4
doremifa Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Det finnes visst et stoff i bakepulveret som en kan mangle.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Pga gjær forverrer gikt? Anonymkode: 25e22...5f4 Folk med kroniske betennelser skal som kjent ikke spise gjær eller sukker eller stoffer som lett omdannes til sukker.. De fleste med kroniske sykdommer unngår overdrevent inntak av gjærbakst. Anonymkode: 946e3...490
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå