Gå til innhold

Analsex-klippekort - En god idé?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min maser ofte om analsex, men jeg liker det ikke så godt, så det blir ikke så veldig ofte, kanskje et par gang i året. Nå har han bursdag (35 år), og siden det er en sånn halvrund dag tenkte jeg å overraske han med et analsex-klippekort, som han kan bruke for å få analsex med meg. Tenkte at det skulle være 10 klipp, og maks 3 pr måned.

Er det en god idé, eller er det "horete"?

Anonymkode: 46b59...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg aldri gitt. For det første er det utrolig avtennende med mas om analsex, og å da skulle være tvunget til å gjennomføre det når en annen ville, nei! Absolutt 100% nei! 

Du liker det ikke i utgangspunktet, så hva om du virkelig ikke vil vil en dag han drar frem kortet? 3 ganger i måneden! Noe du ikke liker! Fra et par ganger i året, der han sikkert har mast seg til det. 

Hvorfor vil du deg selv så vondt? 

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at du ikke liker det så godt synes jeg det er en dårlig ide. Hva om du faktisk ikke vil de dagene han ønsker å bruke klippekortet? 

Anonymkode: 738eb...810

• Liker 19
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, vil du virkelig synke så dypt? Du liker det jo ikke engang.

Skrevet

Dårlig ide

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du deg til dørmatte for mannen din? Ingen med selvrespekt gjør noe slikt hvis de ikke liker det. Jeg skjønner meg ikke på andre kvinnfolk som ikke evner til å si ifra til mannen at de ikke liker det! Hva om du får analprolaps? Da får du et helvete uten like! 

Anonymkode: d6582...383

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes ikke at klippekort på sex man ikke liker hører hjemme i et godt forhold. Ikke tving deg selv til noe du ikke har lyst til og jeg synes det er skikkelig dårlig gjort av mannen din å mase når han vet at du ikke liker det. Er det viktigere for ham å få analsex enn at du skal ha det bra? Sånn oppfører man seg bare ikke mot partneren sin.

• Liker 15
Skrevet

Horete er det ikke.

Men det høres ikke ut som du liker,så da skjønner jeg ikke at du gidder?

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes heller dere bør fokusere sexlivet rundt ting dere begge liker, og kanskje på en skjult måte minne ham på hvor deilig det er å utforske ting som gleder begge. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at du ikke liker det så godt synes jeg det er en dårlig ide. Hva om du faktisk ikke vil de dagene han ønsker å bruke klippekortet? 

Anonymkode: 738eb...810

Dette

Anonymkode: ca231...0b4

Gjest Sugemerke
Skrevet

Skal du la han gjennomføre sex på deg du ikke ønsker i et helt år bare fordi han har bursdag? Hvor mye elsker du han etter 36 runder med analsex som du har hatet, men som han gjennomførte likevel? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare nei.

Er selv veldig glad i analsex, men aldri i verden om jeg hadde pult dama i rumpa om hun egentlig ikke ville.

M34

Anonymkode: 57e47...54f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gi DEG SELV en ny mann i gave?

Anonymkode: ca890...b4b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at noen vil ha sex med noen som ikke liker det. Jeg syns det er en kjempe dårlig ide.  Du kommer til å ødelegge både analen og selvrespekten med det der. For å ikke snakke om respekten for han. Jeg forstår ikke hvorfor kvinner blir med på ting de ikke liker ,ja til og med syns er smertefult. Alt for å please lissom. 

Anonymkode: a02f8...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex man ikke egentlig ønsker og å benytte det som en slags kapital?

Jepp, det er ikke noe bedre enn prostitusjon, vil jeg si. Og dermed gjør du jo han til en slags (uvitende?) horekunde. Og dermed til en kriminell. 

Anonymkode: 8d9d4...7ca

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min maser ofte om analsex, men jeg liker det ikke så godt, så det blir ikke så veldig ofte, kanskje et par gang i året. Nå har han bursdag (35 år), og siden det er en sånn halvrund dag tenkte jeg å overraske han med et analsex-klippekort, som han kan bruke for å få analsex med meg. Tenkte at det skulle være 10 klipp, og maks 3 pr måned.

Det er ikke horete, det er bare trist. Å ha sex du egentlig ikke liker for å "være grei" er bare trist for dere begge, i tillegg framstiller det sex som et knapphetsgode i forholdet som du "gir" og han må gjøre seg fortjent til. Vær heller tydelig på at du ikke liker det det, og be ham respektere det. Det finnes sikkert noe som dere begge liker, som du kan glede ham med, helt uten klippekort!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sex uansett type og form er noe begge skal være enig om og ha lyst på!

Å ha klippekort på sex blir helt feil for meg. Ingen skal kunne "tvinge" noen til noe de ikke har lyst til i senga! Det blir en gråsone for meg, rett og slett. Vi er vel alle enige om at det er et overgrep å ha sex med noen som ikke vil eller ha sex på en måte vedkommende ikke vil. Hva da hvis TS har en drittdag og virkelig ikke vil ha analsex - hvorpå mannen ønsker å bruke klippekortet? Er det et overgrep? Et slikt klippekort er naturligvis ikke juridisk bindende, men vil TS føle seg forpliktet til å stille, fordi hun jo har lovet det, engang for mange måneder siden? Er det greit å mase/presse siden man faktisk har fått et klippekort? Har hun lov til å si nei? Selvsagt har hun det, det har hun alltid!!!! Men hva er da vitsen med klippekortet?

Nei, klippekort på sex er i alle tilfeller en dårlig ide. Sex er noe begge skal være enige om. Ikke noe den ene kan kreve når man vil. 

Anonymkode: 9f5b4...424

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns ikke det er horete. Men syns heller ikke det er en god idé å gi han ett klippekort på sex som du ikke liker. At du i det hele tatt har sex som du ikke liker er ikke positivt og at han syns det er greit og mase seg til noe du ikke liker er urovekkende. Og om du gir han ett klippekort så sender du veldig mange forskjellige signaler.

Gi han heller en gave som ikke går på bekostning av deg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, nei. Det er ikke en god ide. Sex er noe man skal gjøre når begge har lyst. Ikke fordi den ene har en kupong den andre må innfri.

Anonymkode: cd549...03b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...