AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #41 Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Du synes ikke det er en forskjell på å se en mann i tanga og kun det og en påkledd kvinne uten bh? Selvfølgelig er det en forskjell, men for mange vil det nok være støtende likevel. Min mormor hadde reagert tror jeg, men hun teller vel ikke Anonymkode: b04a0...287
wintergirl Skrevet 23. juni 2017 #42 Skrevet 23. juni 2017 På 6/21/2017 den 12.02, AnonymBruker skrev: Ok så nå skal utseende bestemme åssen man kan få kle seg behagelig også nå ja .. til info folk flest dropper bh fordi bh er ubehagelig å gå med ikke for å være sexy Anonymkode: c7b65...4bc Signerer denne.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #43 Skrevet 23. juni 2017 Svært få innser at de er attraktiv i sånne kledninger. De ser billige ut. Var i et selskap,for ikke lenge siden. Der kom en som var sånn kledd. Hun vakte oppsikt i døråpningen. Det første vi så var skoene. Et under at hun kom seg opp trappene. Hælene var megahøye. Hun hadde riktignok bh på seg,men toppen var som om den var limt på henne. Skjørtet? Hun kunne like godt vært uten. Samtidig var det løshår og løsvipper. Det var som togkræsj, du måtte bare se. Sånne tror de blir beundret,men det er motsatt.har sett lignende,og det er på barer i Bulgaria. Der ser det ut som kvinner skal kle seg mest mulig utfordrene. Anonymkode: 93dba...524
Arabella Skrevet 23. juni 2017 #44 Skrevet 23. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært få innser at de er attraktiv i sånne kledninger. De ser billige ut. Var i et selskap,for ikke lenge siden. Der kom en som var sånn kledd. Hun vakte oppsikt i døråpningen. Det første vi så var skoene. Et under at hun kom seg opp trappene. Hælene var megahøye. Hun hadde riktignok bh på seg,men toppen var som om den var limt på henne. Skjørtet? Hun kunne like godt vært uten. Samtidig var det løshår og løsvipper. Det var som togkræsj, du måtte bare se. Sånne tror de blir beundret,men det er motsatt.har sett lignende,og det er på barer i Bulgaria. Der ser det ut som kvinner skal kle seg mest mulig utfordrene. Anonymkode: 93dba...524 Kjære i all verden da, å gå uten bh er da ikke det samme som å være kledd som en hore? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #45 Skrevet 24. juni 2017 På 6/22/2017 den 0.56, Perle skrev: Blir kvalm av å tenke på at man som kvinne tydeligvis alltid er et vandrende "kjøttstykke." Til og med når en bare drar på butikken i fei og tilfeldigvis dropper BH'en. Hva ER det som feiler menn generelt?!? Er det BARE sex dere tenker på? ALLTID? Også alle disse "pulbar-trådene" og "runke-trådene". Hvorfor poster dere det på et kvinneforum??! Fælt å si det, men merker jeg har fått et mye dårligere syn på menn generelt etter at jeg ble medlem her inne. *oppgitt og drittlei* Bare å melde deg ut det.. Hva forventer du på et forum som omhandler seksualitet Anonymkode: 0bc12...998
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå