Gå til innhold

betennelse i eggstokkene

Fremhevede innlegg

Gjest maja27
Skrevet

Jeg har fått betennelse i eggstokkene for andre gang. Har ikke hatt klamydia eller andre kjønnsykdommer. Jeg er bekymret for min sjanse til å få barn og på hvorfor jeg får dette.

Legen forklarte litt, men ikke nok ... og jeg finner litt info om det på nettet.

Men er intressert i å høre med andre som kanskje har hatt det eller kjenner til konsekvensene... ?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har også nettopp hatt det, og vet heller ikke hvorfor! jeg har ikke hatt klamydia eller noe sånt og er renslig av meg så ikke vet jeg! Når jeg fikk det spurte jeg også legen min om det var store tjangser for at jeg ikke kunne få barn. Han svarte at det var i svært skjelde tilfeller. I tillegg spurte jeg en lege i familien om det samme, og han svarte også det. jeg kjenner tre stykker som har hatt det og den ene kan ikke få barn av det. Det spørs hvor langt sykdommen har gått..

jeg føler uansett med deg, for jeg vet hvor vondt det er!

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Hvor har en vondt når man har betennelse i eggstokkene. Å hvordan kjennes det

Gjest maja27
Skrevet

Du kjenner det ved trykk på magen, der eggstokkene ligger. Nedre del av magen. Samtidig har du litt mer utflo, lett feber og føler deg dårlig og det gjør veldig vondt!! Jeg har det for andre gang og jobber med tanken om at sjansen for å få barn er redusert. Ikke dermed sagt at jeg ikke kan få, men må kanskje påberegne lengre tid. Min kjære er til stor støtte og sier at han er der uansett når jeg vil prate,gråte og få ut tanker. Det er en påkjenning.

Gjest Gjesta
Skrevet

Får man ikke behandling mot slikt? Antibiotika?

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg var på legevakten i natt og fikk beskjed om betennelse i begge eggstokkene. Jeg har aldri i mitt liv hatt så vondt. hadde så vondt at jeg kastet opp pga smertene.

Det eneste jeg fikk var sterke ibux. så jeg sover godt.

Men er det noen som vet her om det kan ha sammenheng med at jeg har PCOS? jeg har ingen kjønnsykdommer eller annet.

• 4 år senere...
Gjest hardaway
Skrevet

Jeg har kjempe vondt nedre del på høyre siden av magen. regner med det er eggestokken. klarer ikke sitte, gå eller stå. men har ingen feber. kan dette være eggestokk betennelse?

Skrevet

Det kan vel være hva som helst, dessverre vanskelig for oss å si. Ville uansett kontakt lege/legevakt om du har så vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...