AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Kan man bade i havet når man spotter? Eller "kommer haien"? Kommer det liksom til å ose ut? Kommer jeg til å farge håndkleet brunt? Det er for lite til at jeg kan bruke tampong, bare noen brune og sorte klumper når jeg tørker meg, men det kommer litt i trusa nå og da likevel. Har vært slik i 4 dager nå. Ikke hatt mensen på 5 måneder (pga Cerazette). Har nettopp reist på ferie, og håper liksom jeg kan nyte den når jeg først har tatt meg råd til dette. Anonymkode: 005e2...d22
Timsy Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man bade i havet når man spotter? Eller "kommer haien"? Kommer det liksom til å ose ut? Kommer jeg til å farge håndkleet brunt? Det er for lite til at jeg kan bruke tampong, bare noen brune og sorte klumper når jeg tørker meg, men det kommer litt i trusa nå og da likevel. Har vært slik i 4 dager nå. Ikke hatt mensen på 5 måneder (pga Cerazette). Har nettopp reist på ferie, og håper liksom jeg kan nyte den når jeg først har tatt meg råd til dette. Anonymkode: 005e2...d22 Bruk tampong når du bader, da den ut rett etterpå. Evt bruk svart bikini eller svart håndkle. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Jeg ville brukt tampong hele dagen du er ute. Når du ikke blør noe særlig trenger du strengt tatt ikke skifte etter hver gang du har badet. Ellers kan du bare bade uten noe som helst, men gå på toalettet innimellom for å sjekke at du ikke plutselig blør mer Anonymkode: 91446...68d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Bruk en mørk badedrakt/bikini, og truseinnlegg ellers. Det er trygt å bade. Anonymkode: 44ffa...272
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå