AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #21 Skrevet 22. juni 2017 Trenger ikke dab radio når du kan bruke apps på mobilen Anonymkode: 82ca9...b6e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #22 Skrevet 22. juni 2017 2 timer siden, Angelheart2 skrev: Syns ærlig talt ikke dette er noe å sutre om. Skaff deg DAB, bruk nettradio eller sitt i stillheten og stur for deg selv. Sier somAnonymkode: 4a8d1...e74, dette er da ikke noe å skulle sette i gang store protester mot. Syns DAB er helt supert, jeg. Har fått tilgang til masse kanaler jeg ikke hadde tidligere, super lyd og veldig enkelt å bla mellom kanalene. Har ikke tenkt å skifte ut radioen i bilen, men bruker nettradio gjennom mobilen og det funker like fint. Da er du heldig som har mulighet til det. Det finnes ingen muligheter for meg å streame noe som helst fra mobilen til bilen, så jeg må enten ta til takke med CD-er eller sette på noe på mobilen og bruke øretelefoner mens jeg kjører. Savner veldig å ha radio i bilen! Anonymkode: 7c44a...c05 2
Commander Skrevet 22. juni 2017 #23 Skrevet 22. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Japp. Best å late som DAB ikke finnes og heller grave seg ned i fortiden. Anonymkode: 2a087...49d DAB ble lansert for over 20 år siden. Omtrent samtidig som Laserdisc, minidisc og ISDN telefon. Hvor lang tid går det før dette er håpløst avlegs med innføring av 5G. http://e24.no/digital/teknologi/slik-blir-5g-det-er-dette-som-skal-koble-alt-til-nett/23848665 Sannsynligvis vil alt fra klokker, hårfønere, kjøleskap, biler og det meste i huset være påkoblet hele tiden. Dagens "tellerskritt" er jo roamingkostander. På samme måte som sms ble ubegrenset vil datatrafikken bli nesten "gratis". Og da kan man streame viaplay på 3 skjermer i bilen samtidig. Men når vi skal lytte til P4 og NRK skal vi oppgradere for 8-15.000?? DAB var avleggs for flere år siden. Etter min menig burde vi gått rett fra FM til 5G. DAB kommer til å bli et (dyrt) mellomspill tror jeg. Den som lever får se 2
Commander Skrevet 22. juni 2017 #24 Skrevet 22. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du heldig som har mulighet til det. Det finnes ingen muligheter for meg å streame noe som helst fra mobilen til bilen, så jeg må enten ta til takke med CD-er eller sette på noe på mobilen og bruke øretelefoner mens jeg kjører. Savner veldig å ha radio i bilen! Anonymkode: 7c44a...c05 Ingen AUX inngang?? https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tilbehor/lydkabler/adapter/hq-cassetteadaptercdmp3/112508.11431/?gclid=EAIaIQobChMIrqOf9KrR1AIVES0ZCh00xAMmEAQYAiABEgKe-_D_BwE Koble til mobilen
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #25 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Commander skrev: Ingen AUX inngang?? https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tilbehor/lydkabler/adapter/hq-cassetteadaptercdmp3/112508.11431/?gclid=EAIaIQobChMIrqOf9KrR1AIVES0ZCh00xAMmEAQYAiABEgKe-_D_BwE Koble til mobilen Ikke alle har AUX inngang. Anonymkode: 37ded...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå