AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #21 Skrevet 21. juni 2017 Jeg vil ha en mann som får meg til å føle meg trygg, og en bråsint bølle som den "macho alfa-fyren", gjør ikke det. Han virker jo som en fyr som kommer opp i bråk for hver minste ting, og det oser ikke trygghet akkurat. Ustabil fyr med sinneproblemer som slår andre, neitakk! Synes forøvrig det er tåpelig hvordan den andre personen i videoen beskrives på en veldig nedlatende måte, det er det ingen grunn til. Anonymkode: 8285d...8f5 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #22 Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, Perle skrev: Interessant fenomen i grunnen, at blandt menn som ikke får pult, så er det blitt en etablert sannhet om at damer bare liker "badgys" Meen, om det hjelper å tro dette, hvem er jeg til å drepe denne livsløgnen. Livsløgnen gir trygghet. Hvis man kan overbevise seg selv om at det er alle andre det er noe galt med, så slipper man å forholde seg til at det kanskje er faktorer med en selv som gjør at kvinner ikke vil ha en. En usympatisk forsvarsposisjon, rett og slett. Jeg lurer på hvor de befinner seg, de som hevder denne "sannheten". Jeg er en kvinne på nesten 30, og kjenner mange personer som er i forhold - både venner, familie, kolleger og bekjente. Kan ikke komme på en eneste en som er sammen med en "badboy". De fleste er sammen med helt vanlige, oppegående, ordentlige menn som behandler dem bra. Min egen mann er vel så langt fra noen typisk "badboy" som du kommer. Denne "internettsannheten" stemmer rett og slett ikke over med det jeg opplever her ute i den virkelige verden. Jeg deler ikke menn inn i "alfahanner" og "små feiginger". Den typen kategorisering vokste jeg heldigvis fra en eller annen gang før myndighetsalder. De fleste menn er nemlig hverken sinte muskelbunter eller pinglete nervevrak. Vi blir jo naturligvis aldri trodd, uansett hvor mange ganger vi gjentar det, men de fleste kvinner ser etter helt vanlige, oppegående, ålreite menn med noe mellom øra, en ok jobb, og en stabil økonomi. Disse mennene finnes det heldigvis mange av. Anonymkode: 72ddf...628 10
stan Skrevet 21. juni 2017 #23 Skrevet 21. juni 2017 50 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: , penger og makt er oppskrytt. Har du prøvd? Begge er svært så deilig å ha
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #24 Skrevet 21. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjett hvem som får dame av alfa-fyren som er macho og den lille feigingen som sitter i en liten riskoker. Damer elsker macho menn som har muskler og kan beskytte dem. Anonymkode: 8b050...36e Nei jeg liker ikke slike menn som oppfører seg som aggressive bøller ! Foretrekker mye heller en liten mann som er snill. Anonymkode: 242fe...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #25 Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Livsløgnen gir trygghet. Hvis man kan overbevise seg selv om at det er alle andre det er noe galt med, så slipper man å forholde seg til at det kanskje er faktorer med en selv som gjør at kvinner ikke vil ha en. En usympatisk forsvarsposisjon, rett og slett. Jeg lurer på hvor de befinner seg, de som hevder denne "sannheten". Jeg er en kvinne på nesten 30, og kjenner mange personer som er i forhold - både venner, familie, kolleger og bekjente. Kan ikke komme på en eneste en som er sammen med en "badboy". De fleste er sammen med helt vanlige, oppegående, ordentlige menn som behandler dem bra. Min egen mann er vel så langt fra noen typisk "badboy" som du kommer. Denne "internettsannheten" stemmer rett og slett ikke over med det jeg opplever her ute i den virkelige verden. Jeg deler ikke menn inn i "alfahanner" og "små feiginger". Den typen kategorisering vokste jeg heldigvis fra en eller annen gang før myndighetsalder. De fleste menn er nemlig hverken sinte muskelbunter eller pinglete nervevrak. Vi blir jo naturligvis aldri trodd, uansett hvor mange ganger vi gjentar det, men de fleste kvinner ser etter helt vanlige, oppegående, ålreite menn med noe mellom øra, en ok jobb, og en stabil økonomi. Disse mennene finnes det heldigvis mange av. Anonymkode: 72ddf...628 Tror vi kan messe om dette 17 ganger daglig her på kg, men de vil uansett ikke høre Mange menn påberopt seg retten til å mene på våre vegne. At det er deres evne til ikke å se oss for hvem og hva vi er, som gjør at de fortsatt er single, vil ikke nå inn. Det er og blir vår feil Anonymkode: 1eed0...564 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #26 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror vi kan messe om dette 17 ganger daglig her på kg, men de vil uansett ikke høre Mange menn påberopt seg retten til å mene på våre vegne. At det er deres evne til ikke å se oss for hvem og hva vi er, som gjør at de fortsatt er single, vil ikke nå inn. Det er og blir vår feil Anonymkode: 1eed0...564 Ja, jeg vet egentlig ikke hvorfor vi gidder gjenta oss selv. Enten lyver vi eller så er vi så dumme at vi ikke vet hva vi vil ha. Men sannheten er jo at det er massevis av menn - helt vanlige menn, som hverken er muskelbunter, badboys, fotomodeller eller millionærer, som er i forhold. Det stemmer ikke at "snille, vanlige menn" ikke blir valgt, slik det så ofte blir hevdet her inne. At noen ikke blir valgt må derfor enten ha med tilfeldigheter og uflaks å gjøre, eller at de "snille, vanlige mennene" det snakkes om, rett og slett ikke er så snille og vanlige, men har noen diskvalifiserende faktorer. (Som vi ser i mange av disse trådene - er sinne, bitterhet og kvinnehat gjengangere. Tilsett en god dose beskyldninger og påstander, og en manglende evne til å se ting fra andres synspunkt. Ikke så rart om de ikke blir valgt, spør du meg." Anonymkode: 72ddf...628 7
Gjest noe tilfeldig Skrevet 21. juni 2017 #27 Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, stan skrev: Har du prøvd? Begge er svært så deilig å ha Jeg har allerede disse tingene så det var ikke hva jeg var på utkikk etter 😜
meeeg9 Skrevet 21. juni 2017 #28 Skrevet 21. juni 2017 Prøver du å si at damer foretrekker han sinte fyren fremfor han som var i bilen med damen? 😆 hahaha 🤣🤣 eh jeg er ikke ferdig..hahahahahahaha 🤣🤣🤣 5
Commander Skrevet 21. juni 2017 #29 Skrevet 21. juni 2017 .....svaret på hva kvinner egentlig foretrekker er. (trommevirvel)... SPRETTRUMPE!! Den signaliserer til neanderdelen av hjernen at mannen støte
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #30 Skrevet 21. juni 2017 2 minutter siden, Commander skrev: .....svaret på hva kvinner egentlig foretrekker er. (trommevirvel)... SPRETTRUMPE!! Den signaliserer til neanderdelen av hjernen at mannen støte Sprettrumpe er innafor av den grunn at han bruker kroppen til annet enn å sitte på ræva og ikke gjøre noe. Ja til livsglade og aktive menn. Det er dritsexy Anonymkode: 1eed0...564
Gjest Donniedarko Skrevet 21. juni 2017 #31 Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: (Som vi ser i mange av disse trådene - er sinne, bitterhet og kvinnehat gjengangere. Tilsett en god dose beskyldninger og påstander, og en manglende evne til å se ting fra andres synspunkt. Ikke så rart om de ikke blir valgt, spør du meg." Anonymkode: 72ddf...628 Nettopp. Attraktive menn sitter ikke på forum og syns synd i seg selv mens de øser ut dritt om kvinner
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #32 Skrevet 21. juni 2017 Det som appellerer til den ene appellerer ikke til den andre... sex appeal, enten har man det eller så har man det ikke... den enes fetish er den andres værste mareritt... bla bla ukeblad.... Anonymkode: 2e9f5...f41
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #33 Skrevet 21. juni 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: ...og muskler, muskler er makt og styrke. Store muskler betyr at han kan beskytte henne. Det er turn on for damer. Anonymkode: 8b050...36e Han jeg liker har ikke muskler. Armene hans er like tynne som mine Anonymkode: 32bdb...85e
Perle Skrevet 21. juni 2017 #34 Skrevet 21. juni 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Livsløgnen gir trygghet. Hvis man kan overbevise seg selv om at det er alle andre det er noe galt med, så slipper man å forholde seg til at det kanskje er faktorer med en selv som gjør at kvinner ikke vil ha en. En usympatisk forsvarsposisjon, rett og slett. Jeg lurer på hvor de befinner seg, de som hevder denne "sannheten". Jeg er en kvinne på nesten 30, og kjenner mange personer som er i forhold - både venner, familie, kolleger og bekjente. Kan ikke komme på en eneste en som er sammen med en "badboy". De fleste er sammen med helt vanlige, oppegående, ordentlige menn som behandler dem bra. Min egen mann er vel så langt fra noen typisk "badboy" som du kommer. Denne "internettsannheten" stemmer rett og slett ikke over med det jeg opplever her ute i den virkelige verden. Jeg deler ikke menn inn i "alfahanner" og "små feiginger". Den typen kategorisering vokste jeg heldigvis fra en eller annen gang før myndighetsalder. De fleste menn er nemlig hverken sinte muskelbunter eller pinglete nervevrak. Vi blir jo naturligvis aldri trodd, uansett hvor mange ganger vi gjentar det, men de fleste kvinner ser etter helt vanlige, oppegående, ålreite menn med noe mellom øra, en ok jobb, og en stabil økonomi. Disse mennene finnes det heldigvis mange av. Anonymkode: 72ddf...628 Ja, tenker at de får lalle rundt og tro på dette, om det får de å føle seg bedre til mote. «Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme». Endret 21. juni 2017 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #35 Skrevet 21. juni 2017 5 timer siden, Donniedarko skrev: Nettopp. Attraktive menn sitter ikke på forum og syns synd i seg selv mens de øser ut dritt om kvinner Attraktive menn er attraktive fordi de har skjønt det Anonymkode: 1eed0...564
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #37 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Jeg drar damer. Muskler drar damer💪🏻 Kanskje du skal spørre damene om hvorfor du klarer å dra de inn? Anonymkode: 1eed0...564
Gjest Axl Rose Skrevet 21. juni 2017 #38 Skrevet 21. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal spørre damene om hvorfor du klarer å dra de inn? Anonymkode: 1eed0...564 Har spurt noen av de. Hva de ser i meg. De fleste har sagt utseendet, muskler, men også at jeg er snill og godhjerta. Dama svarer alt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #39 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Har spurt noen av de. Hva de ser i meg. De fleste har sagt utseendet, muskler, men også at jeg er snill og godhjerta. Dama svarer alt. Ergo du har mer enn muskler å by på et OK utseende er kun en bonus på en bra mann. Anonymkode: 1eed0...564
Gjest Axl Rose Skrevet 21. juni 2017 #40 Skrevet 21. juni 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ergo du har mer enn muskler å by på et OK utseende er kun en bonus på en bra mann. Anonymkode: 1eed0...564 Ja klart jeg har mer enn bare muskler å by på, var bare sånn jeg skrev. Tror ikke damene hadde holdt ut med meg hvis jeg var en jævel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå