AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Hei! Jeg har hatt en klump ved rumpa i ca. 1 måned. Det er litt vanskelig å forklare nøyaktig hvor den sitter, men den er litt over rumpeåpningen. Det gjør kun vondt når jeg sitter steder det er hardt underlag. Feks. badegulv. Jeg kjenner ikke at det gjør vondt når jeg sitter på stoler. Det gjør egentlig ikke kjempevondt, men det er vanskelig å forklare smerten. Noen som vet hva det kan være. Jeg er forresten 19 år om det skulle si noe... Anonymkode: 02cde...13e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Rett ved analen? I så fall tørr jeg å vedde på at du har hemoride Anonymkode: 4c724...efe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Kan det være en tvilling? Anonymkode: 3780c...a0e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett ved analen? I så fall tørr jeg å vedde på at du har hemoride Anonymkode: 4c724...efe Det har jeg også trodd, og jeg tror vel egentlig fortsatt at det er det, men jeg har ikke har noen blødninger, annen smerte enn at det gjør vondt når jeg sitter på hardt underlag og jeg har heller ikke en synlig klump. Jeg "kjenner" at det er en klump, hvis du skjønner Det synes ikke på noen måte. hahah.. Jeg blir ikke klok TS Anonymkode: 02cde...13e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg også trodd, og jeg tror vel egentlig fortsatt at det er det, men jeg har ikke har noen blødninger, annen smerte enn at det gjør vondt når jeg sitter på hardt underlag og jeg har heller ikke en synlig klump. Jeg "kjenner" at det er en klump, hvis du skjønner Det synes ikke på noen måte. hahah.. Jeg blir ikke klok TS Anonymkode: 02cde...13e Hemorider må ikke blø. Det kan være "innvendig" i form av at den ikke synes som noe annet enn en klump. Men når den er vond ville jeg tatt meg en liten tur til legen Anonymkode: 4c724...efe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hemorider må ikke blø. Det kan være "innvendig" i form av at den ikke synes som noe annet enn en klump. Men når den er vond ville jeg tatt meg en liten tur til legen Anonymkode: 4c724...efe Har tenkt på å dra til legen, men jeg har "dessverre" en veldig ung og kjekk lege. Jeg er klar over at han er vandt med at folk kommer til han med slike problemer, men det gjør liksom ikke sååå vondt at jeg ønsker å gå til legen med det Anonymkode: 02cde...13e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være en tvilling? Anonymkode: 3780c...a0e Tror ikke det kan være det. Min er innvendig og det er ikke en byll. Anonymkode: 02cde...13e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå