Gå til innhold

Mistenkelig klump

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en klump ved rumpa i ca. 1 måned. Det er litt vanskelig å forklare nøyaktig hvor den sitter, men den er litt over rumpeåpningen. Det gjør kun vondt når jeg sitter steder det er hardt underlag. Feks. badegulv. Jeg kjenner ikke at det gjør vondt når jeg sitter på stoler. Det gjør egentlig ikke kjempevondt, men det er vanskelig å forklare smerten. Noen som vet hva det kan være. Jeg er forresten 19 år om det skulle si noe... :)

Anonymkode: 02cde...13e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett ved analen? I så fall tørr jeg å vedde på at du har hemoride :) 

Anonymkode: 4c724...efe

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en tvilling?

Anonymkode: 3780c...a0e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rett ved analen? I så fall tørr jeg å vedde på at du har hemoride :) 

Det har jeg også trodd, og jeg tror vel egentlig fortsatt at det er det, men jeg har ikke har noen blødninger, annen smerte enn at det gjør vondt når jeg sitter på hardt underlag og jeg har heller ikke en synlig klump. Jeg "kjenner" at det er en klump, hvis du skjønner:fnise: Det synes ikke på noen måte. hahah.. Jeg blir ikke klok:fnise:

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også trodd, og jeg tror vel egentlig fortsatt at det er det, men jeg har ikke har noen blødninger, annen smerte enn at det gjør vondt når jeg sitter på hardt underlag og jeg har heller ikke en synlig klump. Jeg "kjenner" at det er en klump, hvis du skjønner:fnise: Det synes ikke på noen måte. hahah.. Jeg blir ikke klok:fnise:

TS

Hemorider må ikke blø. Det kan være "innvendig" i form av at den ikke synes som noe annet enn en klump. Men når den er vond ville jeg tatt meg en liten tur til legen :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hemorider må ikke blø. Det kan være "innvendig" i form av at den ikke synes som noe annet enn en klump. Men når den er vond ville jeg tatt meg en liten tur til legen :) 

Har tenkt på å dra til legen, men jeg har "dessverre" en veldig ung og kjekk lege. Jeg er klar over at han er vandt med at folk kommer til han med slike problemer, men det gjør liksom ikke sååå vondt at jeg ønsker å gå til legen med det:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være en tvilling?

Anonymkode: 3780c...a0e

Tror ikke det kan være det. Min er innvendig og det er ikke en byll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...