KatyP Skrevet 20. juni 2017 #21 Skrevet 20. juni 2017 Hmm.. Penetrering er deilig, det er magisk og intimt. Jeg blir svett og sliten og nyter det lenge etter at det er over også.. Men å bli fingret mens jeg runker han, vi begge går i 69, han slikker/fingrer meg eller jeg suger/runker han er også fantastisk. Så alt til sin tid kanskje 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #22 Skrevet 20. juni 2017 Slett ikke uenig med deg, @Nasse Nøff ❤, ville bare skåre et billig poeng. Vil dog ikke kalle det utroskap å sende nakenbilder, men det skal naturligvis heller ikke skje. Det er over streken. Dette kjenner jo normale mennesker på seg selv. Anonymkode: 9a7c5...92d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #23 Skrevet 20. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slett ikke uenig med deg, @Nasse Nøff ❤, ville bare skåre et billig poeng. Vil dog ikke kalle det utroskap å sende nakenbilder, men det skal naturligvis heller ikke skje. Det er over streken. Dette kjenner jo normale mennesker på seg selv. Anonymkode: 9a7c5...92d Det hadde helt klart vært utroskap for meg. Anonymkode: 0d106...317 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juni 2017 #24 Skrevet 20. juni 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.6.2017 den 0.58): Slett ikke uenig med deg, @Nasse Nøff ❤, ville bare skåre et billig poeng. Vil dog ikke kalle det utroskap å sende nakenbilder, men det skal naturligvis heller ikke skje. Det er over streken. Dette kjenner jo normale mennesker på seg selv. Anonymkode: 9a7c5...92d Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #25 Skrevet 20. juni 2017 Trenger absolutt ikke penetrering hver gang. Syns det er fint å variere, men en "full omgang" innebærer alltid penetrering. Anonymkode: c4ac9...742 1
bjone Skrevet 20. juni 2017 #26 Skrevet 20. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vi ikke. Anonymkode: 0d106...317 Ok noen er ikke det da 🌞
bjone Skrevet 20. juni 2017 #27 Skrevet 20. juni 2017 13 minutter siden, KatyP skrev: Hmm.. Penetrering er deilig, det er magisk og intimt. Jeg blir svett og sliten og nyter det lenge etter at det er over også.. Men å bli fingret mens jeg runker han, vi begge går i 69, han slikker/fingrer meg eller jeg suger/runker han er også fantastisk. Så alt til sin tid kanskje Flott skrevet... 🙄
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #28 Skrevet 21. juni 2017 For min nytelse: ikke viktig i det hele tatt For forholdets skyld mtp hans velvære og vår tilknytning sammen : viktig. Jeg føler jeg oser ut min dypeste kjærlighet når jeg lar han penetrere meg, og ser på det som den viktigste kjærlighetserklæringen for forholdet. Også er det jo greit å ha en blid og fornøyd mann da Anonymkode: 02892...c90 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #29 Skrevet 21. juni 2017 Penetrering er kjeeeeedelig. Anonymkode: aea77...878 2
SlemUlv Skrevet 21. juni 2017 #31 Skrevet 21. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Slett ikke uenig med deg, @Nasse Nøff ❤, ville bare skåre et billig poeng. Vil dog ikke kalle det utroskap å sende nakenbilder, men det skal naturligvis heller ikke skje. Det er over streken. Dette kjenner jo normale mennesker på seg selv. Anonymkode: 9a7c5...92d Hva som er utroskap, varierer fra forhold til forhold. Eller person fra person. For meg går grensen ved hemmelighold, om man gjør noe med noen andre, som man ikke kan si til sin partner. (dette gjelder seff ikke ved overraskelser)
Gjest Råkkenråll Skrevet 21. juni 2017 #32 Skrevet 21. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig viktig! Får ikke orgasme av det alene, men føler ikke jeg har fått pult skikkelig om han ikke har vært inni meg. Hvis jeg måtte velge mellom å bli slikket til orgasme uten påfølgende penetrering, eller kun penetrering uten orgasme, ville jeg faktisk velge sistnevnte. SÅ viktig er penetrering for mitt sexliv. Anonymkode: 66866...fef Jeg NEKTER å velge, men vil ha begge deler og litt til
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #33 Skrevet 21. juni 2017 Liker sex med både kvinner og menn, en må ha noe inn, enten fingre eller dildo, men aller helst pikk! Anonymkode: ee31a...42c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå