Gå til innhold

Er russiske menn pene?

Fremhevede innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bodd i Russland, sett en del, møtt en del.

Anonymkode: 7d305...2d3

Ok? Synd du så de som så slik ut da. En tror ofte på egne erfaringer. Det kan en jo ikke klandres for akkurat. Men det er viktig å se litt utover det og så da :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig machokultur blant russere, derfor er de ofte godt trent og muskuløse, på den annen side føler jeg det er veldig annerledes fra norske menn som er mer "seg selv" kanskje. Dette inntrykket jeg har fra de som søker lykkes her i Norge, godt mulig det er en spesiell type som kommer hit. 

hva angår utseende varierer de vel som alle andre steder i verden. Mye bollesveis føler jeg dog :laugh:

Anonymkode: f6250...b85

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig machokultur blant russere, derfor er de ofte godt trent og muskuløse, på den annen side føler jeg det er veldig annerledes fra norske menn som er mer "seg selv" kanskje. Dette inntrykket jeg har fra de som søker lykkes her i Norge, godt mulig det er en spesiell type som kommer hit. 

hva angår utseende varierer de vel som alle andre steder i verden. Mye bollesveis føler jeg dog :laugh:

Bollesvris? :-D men enig i machokultur. Har snakket en del med de jeg få jeg kjenner. Men om the end har de jammen respekt for damene sine :-) er mer sånn ellers.

Gjest Nordavind
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett en pen russisk mann. De ser ut som om de har sånn nyfødt alkoholsyndrom hele gjengen.

Anonymkode: 7d305...2d3

😭

Skrevet
2 timer siden, Hadley skrev:

Arthur Kulkov er ikke så verst!

tumblr_ofstwrdFsX1qkdxm3o1_500.gif

sergej-lazarev16.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Er det noe feil med de som kommer hit for å jobbe??  Makan! Om en er "velutdannet"eller ei var da lite med saken å gjøre. I forhold til TS sitt spørsmål! Makan.

Kjenner jeg blir provosert. Moren min kom til Norge fra Russland for å studere, hun skaffet seg en mastergrad og jobber nå i en lederstilling i det offentlige. Nei, jeg blir bare trist når jeg leser slik uvitenhet som det innlegget du svarte på. 

Anonymkode: 4d946...628

• Liker 3
Skrevet

Googla russiske menn på gøy. Kom bare opp ørti bilder av Vladimir Putin jo. Kan ikke akkurat si at han er blant de pene russerne😂

• Liker 1
Skrevet

Russike mann er oppdraget slik at de sitter stor pris og respekt på damene generelt. Ei Kvinne kan kjenne seg som ei kvinne med russik mann. Ladies først, blomster på dating, mann tar være på regning, man må bære tunge ting, mann må hjelpe med å kle på jakke, små og koselig gaver ofte, ..... o.s.v. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, rokanax skrev:

Russike mann er oppdraget slik at de sitter stor pris og respekt på damene generelt. Ei Kvinne kan kjenne seg som ei kvinne med russik mann. Ladies først, blomster på dating, mann tar være på regning, man må bære tunge ting, mann må hjelpe med å kle på jakke, små og koselig gaver ofte, ..... o.s.v. 

Dette gjelder igrunn alle menn bortsett fra norske

• Liker 2
Skrevet

Og ja, en tips. Viktig å vente litt med første sex. Blir du med i senga på første date, da blir du treffet som ei hore. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Million skrev:

Denne kommer opp når man googler "russian men"..... noe å glede seg til for din venninne :fnise:

Russian+men_055088_5901105.jpg

Han hadde nok vært penere med litt mer hår på hodet. Og som dame utgave hadde han vært veldig søt.

Anonymkode: 63e36...434

Skrevet
7 minutter siden, rokanax skrev:

Og ja, en tips. Viktig å vente litt med første sex. Blir du med i senga på første date, da blir du treffet som ei hore. 

I så tilfelle er russiske menn rasshøl man burde holde seg unna da...

• Liker 2
Skrevet

Ikke min smak, men vi er alle forskjellige.

Skrevet
21 minutter siden, Maleficenta skrev:

I så tilfelle er russiske menn rasshøl man burde holde seg unna da...

Er dette så viktig å håpe i senga på første date? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Maleficenta skrev:

Dette gjelder igrunn alle menn bortsett fra norske

Likestilling er no herk på enkelte områder ;) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Fame skrev:

Dimitri Belikov <3 men han er ikke virkelig, så.. :/

Takk, da må jeg se film når jeg kommer hjem.. Ler

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, rokanax skrev:

Og mannen som en horebukk da antar jeg.

Anonymkode: 0b7eb...2be

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, rokanax skrev:

Er dette så viktig å håpe i senga på første date? 

Eh, neida, men det er jævlig viktig å unngå kognitivt forenklede, dobbeltmoralistiske menn. "En regel for meg, en annen regel for alle andre" = turn off.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde nok vært penere med litt mer hår på hodet. Og som dame utgave hadde han vært veldig søt.

Anonymkode: 63e36...434

Hadde ikke vært noe behov for restylane i leppene der nei. :ler:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Takk, da må jeg se film når jeg kommer hjem.. Ler

Filmen er jo dårlig:/ bøkene <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...