Gå til innhold

Er russiske menn pene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne skal bo der i 3 måneder og håper på noen eventyr. Men er de særlig pene?

Anonymkode: 6fb34...a0e

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Vet om bare tre. De ser bra ut de. Det beste er dog at de synger (!)mye. Vet ikke om det er typisk :-D og språket da <3 men. De er glad i vodka ved arbeidsfri. Det er det jeg vet. Aldri noe bråk da. Det lille jeg kunne bidra med :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hmm... Jeg tror jeg faktisk må si at det varierer sånn som med alle andre mennesker i verden. Noen synes noen er attraktive andre synes andre er attraktive. Også ser mennesker forskjellige ut selv om de bor i samme land og.

Anonymkode: aa77e...b2e

• Liker 3
Skrevet

Denne kommer opp når man googler "russian men"..... noe å glede seg til for din venninne :fnise:

Russian+men_055088_5901105.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett en pen russisk mann. De ser ut som om de har sånn nyfødt alkoholsyndrom hele gjengen.

Anonymkode: 7d305...2d3

• Liker 7
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det bor ca 144 millioner i Russland, så hun finner nok et par stk i hvertfall, skulle man tro..

Skrevet

Arthur Kulkov er ikke så verst!

tumblr_ofstwrdFsX1qkdxm3o1_500.gif

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Like individuelt som alle andre land. Mange er døds lekre. Tror hun vil kose seg. Russere har ofte en ekstra manndighet over seg også. Majoriteten ser IKKE ut som de man ser i vodka memes og på YouTube.   

Anonymkode: 850e0...8f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hadley skrev:

Arthur Kulkov er ikke så verst!

tumblr_ofstwrdFsX1qkdxm3o1_500.gif

Ohlalaaa!!!! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Daniil strakov 

strahov.jpg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Maxim matveev

14matveev.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig må jeg si nei, har aldri sett en attraktiv russer. Kjendiser teller liksom ikke (bildene i tråden).

Anonymkode: 002a2...897

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stanislav bodarenko. Litt ung og glætt men 

13bondarenko-03 (1).jpg

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett en pen russisk mann. De ser ut som om de har sånn nyfødt alkoholsyndrom hele gjengen.

Tull. :-) de ser i fysisk bra form ut og har alltid et smil og humor. Pene øyne også. Ikke si "hele gjengen". Hva vet du om det? Snakk for dem du vet om,og hvor mange er det da? Alvorlig? :-)

AnonymBruker
Skrevet

10radugin-max.jpg

Dubravin_Prohor.png

vorobev.jpg

73619031_21334.jpg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig må jeg si nei, har aldri sett en attraktiv russer. Kjendiser teller liksom ikke (bildene i tråden).

Anonymkode: 002a2...897

Hvor mange russere har du sett irl da? Kanskje ti? Og nei sikkert ikke nødvendigvis noen kjekke blandt de, men jeg kan se hundrevis av nordmenn og heller ikke se noen kjekke. Betyr ikke at det ikke finnes noen kjekke nordmenn bare at jeg var uheldig med de jeg så den uka f eks.  Nå har jeg aldri vært i russland men jeg mistenker om vi tar oss turen dit vil andelen kjekke menn være høyere enn blandt nordmenn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De russerne som reiser hit for å jobbe med betongblokker representerer ikke hele russland, mange i Russland er velutdannede og pene menn, men de holder seg jo i Russland eller jobber i dubai eller andre deler av verden for de trenger ikke dra til Norge for å jobbe svart. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, NotNaomi skrev:

Tull. :-) de ser i fysisk bra form ut og har alltid et smil og humor. Pene øyne også. Ikke si "hele gjengen". Hva vet du om det? Snakk for dem du vet om,og hvor mange er det da? Alvorlig? :-)

Bodd i Russland, sett en del, møtt en del.

Skrevet

Dimitri Belikov <3 men han er ikke virkelig, så.. :/

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De russerne som reiser hit for å jobbe med betongblokker representerer ikke hele russland, mange i Russland er velutdannede og pene menn, men de holder seg jo i Russland eller jobber i dubai eller andre deler av verden for de trenger ikke dra til Norge for å jobbe svart. 

Er det noe feil med de som kommer hit for å jobbe??  Makan! Om en er "velutdannet"eller ei var da lite med saken å gjøre. I forhold til TS sitt spørsmål! Makan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...