Gå til innhold

"Eindom og hjem-Rune"


Fiorella

Anbefalte innlegg

Altså, er ikke dette X-kjæresten til Anette Antonsen? 

Han har tydeligvis byttet side 🤔 se forsiden på Se og hør 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Sunshinam skrev:

Hva mener du med "byttet side"?

Jeg så forsiden av Se og Hør da jeg sto i kassekø på matbutikken istad. La merke til et bilde av frisørhomsen Jan Thomas, side om side med en "Rune". Aner ikke hvem det er. Bare la merke til bildet. Husker ikke overskriften. Men det ble vel antydet at det var nytt par på gang... Og hvis han derre Rune har vært sammen med en kvinne før (som nevnt i hovedinnlegget), så må han jo ha "byttet side" hvis han nå er sammen med eller dater Jan Thomas? Det er bare rykter da. Kanskje de bare kjenner hverandre og er venner, så knipset noen et bilde og sendte inn...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pusset jo opp hos Jan Thomas og dokumenterte det på sosiale medier (Eiendom og hjem). Så de kjenner i alle fall hverandre.

edit; et kjapt søk innom instagram-kontoene deres bør fjerne enhver tvil. 

Endret av Milio
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet side? ☺️ kanskje han liker begge sider? Ikke noe snålt med det. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte og ryktespredninger.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uinteressant hvem han ligger med, men han er en elendig håndtverker utfra bildene av bloggernes hjem å dømme. 

Hvem ansetter noen som bruker halvparten av tiden på snap og maler over lister, kontakter etc? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/20/2017 den 17.33, Million skrev:

Jeg så forsiden av Se og Hør da jeg sto i kassekø på matbutikken istad. La merke til et bilde av frisørhomsen Jan Thomas, side om side med en "Rune". Aner ikke hvem det er. Bare la merke til bildet. Husker ikke overskriften. Men det ble vel antydet at det var nytt par på gang... Og hvis han derre Rune har vært sammen med en kvinne før (som nevnt i hovedinnlegget), så må han jo ha "byttet side" hvis han nå er sammen med eller dater Jan Thomas? Det er bare rykter da. Kanskje de bare kjenner hverandre og er venner, så knipset noen et bilde og sendte inn...

"Byttet side"? WTF. Folks seksualitet er for det første kun deres business å definere, og noen ganger vet ikke folk selv en gang hva de skal definere seg som.

Begge virker jo kjempekoselige fra videoer/sosiale media, så hvis de har funnet hverandre er vel det utelukkende positivt - syns nå jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Scherbatsky skrev:

"Byttet side"? WTF. Folks seksualitet er for det første kun deres business å definere, og noen ganger vet ikke folk selv en gang hva de skal definere seg som.

Begge virker jo kjempekoselige fra videoer/sosiale media, så hvis de har funnet hverandre er vel det utelukkende positivt - syns nå jeg.

Jeg svarte en annen som siterte en annen som uttrykte det som "byttet side"....

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djisess!! Rune ble klippet av Jan Thomas. That's it. Pluss han har vært med å pusse opp salongens VIP rom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har fått ut av å se Eidendom og Hjem pusse opp hos diverse kjendisser er at jeg ikke kommer til å velge dem til oppussing her hjemme. 

1: Siden Eiendom og Hjem sponser så mage av kundene sine må de tjene pengene sine andre steder. Jeg mistenker at de pengene må komme fra ikke-kjendiskundene deres og jeg gidder ikke betale ekstra for at en eller annen semikjendis skal få gratis oppussing av kjøkkenet sitt. 

2: De virker så uproffe. Masse fjas og snapping i stedet for å gjøre jobben. Jeg syns ikke det er så stas å ha huset fult av håndverkere jeg syns det er greit de bruker ekstra tid på prosessen fordi de bare må ta en selfie eller hundre. Jeg vil ha jobben gjort. 

3: Kan ikke si jeg er kjempe imponert over sluttresultatetet de stedene de har lagt ut bilder fra. Jeg er overbevist om at jeg får mer valuta for pengene ved å bruke de lokale håndverkerne jeg pleier å bruke. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...