AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Hei, jente 17 her. Jeg har begynt å få streker på innsiden av låret, tror det er strekkmerker. De er rosa, noen er mer syneligere enn andre. Jeg har ikke så mange men jeg merker at det kommer flere, jeg har ikke hatt det så lenge. Vet ikke hvorfor de dukker opp nå. Skal snart til utlandet og har ikke så lyst til å ha mange strekkmerker når jeg går i bikini. Går det Ann å fjerne de på en måte, eller er det absolutt ingenting man kan gjøre? Anonymkode: a954e...bae 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Er ingenting man kan gjøre bortsett fra å akseptere. Alle har strekkmerker. Det er ikke stygt. Med tiden (mange år) blir de lysere og litt mindre synlige. Anonymkode: db271...4fe 1
Solivagant Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Er ingenting galt med strekkmerker, det må du bare innse. Noe av det mest naturlige som finnes, og noe alle har! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Strekkmerker kommer av at huden vokser og strekker seg ut. Det er helt vanlig å få i din alder, kroppen din begynner nå å få mere kvinnelige former og huden strekker seg derfor mer ut. Alle har tigerstriper Lest at biooil kan gjøre de mindre synlige, at de som er rosa er mulige å fade, men at de som er hvite ikke er mulig å fade. Kan jo være verdt å prøve om du har veldig komplekser, men hvis du ser etter det så vil du se at alle vennindene dine også har det, men ingen pleier jo å se etter sånt så man legger ikke merke til det, er nok ingen som legger merke til det på deg heller Anonymkode: e9eb3...642
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå