heisannhoppsan Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 (endret) Hei dere. Jeg sliter litt med noe. Har de siste månedene hatt soppinfeksjon 3 ganger!!! Første gang var det veldig tydelig at det var soppinfeksjon. Symptomene var veldig tydelige, hadde blant annet tjukk utflod, var veldig rød og klødde veldig. Sist gang jeg hadde soppinfeksjon gikk jeg derimot veldig lenge før jeg gjorde noe, fordi jeg bare trodde jeg var litt sår. Det begynte egentlig med smerter under samleie, veldig sårhetsfølelse. Trodde bare jeg hadde rifter, så tok noen dagers pause fra sex. Prøvde også å ta en vanlig pille mot sopp man fører inn i kjeden, og smørte med canesten. Men det ble ikke bedre, bare verre og verre. Men det var bare under sex??? Jeg oppsøkte også lege, som sa det ikke var tegn på sopp. Men etter flere uker, da det bare var blitt verre og verre, dro jeg igjen til lege. Da kunne de bekrefte at det var sopp jeg hadde, og jeg fikk noen piller jeg svelgte. Men heller ikke da hadde jeg noe tykk utflod eller veldig mye kløe, mest sår i kjedeåpning og smerter under sex. Denne behandlingen fungerte supert, og alt ble bra igjen. Men hvorfor hadde jeg ikke typiske symptomer? Noen som har opplevd samme type soppinfeksjon? Tror den må ha utviklet seg til å bli ganske hissig, kanskje... Uansett, nå føler jeg litt det samme igjen. Svir litt under sex, litt kløe, særlig sårt ved indre kjønnslepper. Har bare smørt med canesten, kjøpt en reseptfri "svelgepille" og ført inn en vaginal pille. Er dette riktig? Jeg bare regner med at det er sopp, siden det minner om sånn som det var sist. Så, spørsmålene mine er vel egentlig: Er det noen andre som opplever soppinfeksjon i underlivet på denne måten, og hva kan jeg gjøre for at det skal slutte å komme tilbake? Før noen foreslår det, nei det er ikke en kjønnssykdom det er snakk om (har bare hatt en partner og har sjekket meg). Håper på svar :-) Endret 19. juni 2017 av heisannhoppsan
Gjest mirimi Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 For min del reagerte jeg på at kjæresten brukte såpe, plagene forsvant så fort han begynte å bruke kun vann
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, mirimi skrev: For min del reagerte jeg på at kjæresten brukte såpe, plagene forsvant så fort han begynte å bruke kun vann Hvordan blir han ren da?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Streptokokker http://www.medicalmedium.com/blog/streptococcus-revealed Anonymkode: 03a44...752
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Hvordan blir han ren da? Du tror ikke mennesker var rene før vi fant opp såpen? TS: Sjekk om partneren din har sopp. Kanskje det er han som smitter det igjen og igjen. Anonymkode: ac01a...9e7
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du tror ikke mennesker var rene før vi fant opp såpen? TS: Sjekk om partneren din har sopp. Kanskje det er han som smitter det igjen og igjen. Anonymkode: ac01a...9e7 Nei, så en dokumentar om stenaldermennesker og de var skitne. Kan man ha sopp på penis?! Hvor kommer den fra?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 26 minutter siden, amativeReflection skrev: Nei, så en dokumentar om stenaldermennesker og de var skitne. Kan man ha sopp på penis?! Hvor kommer den fra? Ja, man kan få sopp på penisen, men det skjer veldig sjeldent, fordi gutters kjønnsorgan henger på utsiden av kroppen og blir luftet svært mye i forhold til jentenes kjønnsorgan. TS: Sopp er ikke smittsomt, så du kan ikke ha blitt smittet av kjæresten din. Anonymkode: 8d63d...2a4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 Mange får sopp enten fordi partner bruker sterk såpe ELLER fordi partner har dårlig hygiene. Anonymkode: 225b8...14e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå