Gå til innhold

Til alle Judning Amy-fans!


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:-( ...og det var foreløpig siste episode av Amy! Slutt for sesongen... Håper det ikke er altfor lenge til serien fortsetter; er avhengig!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerte Fruer... mener har lest om den serien, blir sikkert bra. Tirsdager er en fabelaktig tv-dag.

Var spennende sesongavslutning... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var han som dukket opp på slutten da? En bortkommet sønn eller? Har ikke fulgt serien fra begynnelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

åååå.. noen som vet når neste sesong begynner? Helt hekta på den serien jeg, har så lyst til å se hvordan det går videre! *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy er yndlingsserien over alle yndlingsserier, fordi den har ALT!!! Man får alltid noe å tenke på. Det blir presentert en del spennende og kontroversielle problemstillinger, og det synes jeg er flott!

Tror jeg kunne sittet 14 dager og netter i strekk og sett og sett hvis jeg hadde hatt alle episodene på DVD... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva var det han advokatkjæresten(har jernteppe på navnet) bare hadde sagt til Amy og ingen andre, og som han hadde prøvd å holde unna avisene så sønnen ikke skulle få vite? Har gått glipp av et par tidligere episoder skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...