Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 *dytter mannen vekk fra fjernkontrollen*
Gjest Bertine Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 sitter spent og venter...forbanna sport!!
Lizz Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Hva var det han kollegaen sa til Maxine som gjorde at hun slo opp.. fikk ikke det helt med meg.
Væren Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 :-( ...og det var foreløpig siste episode av Amy! Slutt for sesongen... Håper det ikke er altfor lenge til serien fortsetter; er avhengig!!!
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Hva kommer i stedet for amy da?
Tusenfryd Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2005 Frustrerte Fruer... mener har lest om den serien, blir sikkert bra. Tirsdager er en fabelaktig tv-dag. Var spennende sesongavslutning...
Cinnamon Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Hvem var han som dukket opp på slutten da? En bortkommet sønn eller? Har ikke fulgt serien fra begynnelsen....
Gjest Madam Felle Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Det var broren til Amy som kom tilbake, fra et eller annet sted.
Gjest Cerise Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 åååå.. noen som vet når neste sesong begynner? Helt hekta på den serien jeg, har så lyst til å se hvordan det går videre! *utålmodig*
Væren Skrevet 5. januar 2005 #16 Skrevet 5. januar 2005 Amy er yndlingsserien over alle yndlingsserier, fordi den har ALT!!! Man får alltid noe å tenke på. Det blir presentert en del spennende og kontroversielle problemstillinger, og det synes jeg er flott! Tror jeg kunne sittet 14 dager og netter i strekk og sett og sett hvis jeg hadde hatt alle episodene på DVD...
Fakse Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Men hva var det han advokatkjæresten(har jernteppe på navnet) bare hadde sagt til Amy og ingen andre, og som han hadde prøvd å holde unna avisene så sønnen ikke skulle få vite? Har gått glipp av et par tidligere episoder skjønner jeg...
*tine* Skrevet 5. januar 2005 #18 Skrevet 5. januar 2005 Var ikke det om hvordan han fant kona si død da? Hodet var kappet av og lagt på peishylla eller noe :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå