AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 I forbindelse med jobben skal jeg være i Beijing i noen måneder. Kina er jo et ganske sivilsert land og det aller meste kan jo kjøpes der, men hva bør jeg ta med? Det jeg har på lista mi så langt er: omega- 3 kapsler norsk kaffe fisherman friends Nyco fruktsalt Gode og kreative forslag taes i mot. Anonymkode: 0bbef...e05
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Kniv og gaffel? Anonymkode: 7b11c...265 3
spinelli Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Ta med knekkebrød og noe pålegg som holder seg. Blir seriøst lei av kinamat morgen-middag-kveld
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Idoform kan være lurt. Jeg ble ikke dårlig selv, men mange blir det. Det er litt uvante bakterier for magen der. SÅ kan være lurt i begynnelsen. Ellers er jeg enig med spinelli. Jeg ble også lei av kinamat hele tiden. Selv om jeg bare var der i 2 uker. Var godt å finne en subway til frokost etterhvert Tror ikke det er behov for noe særlig mer enn det egentlig. Anonymkode: edc47...6f5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 2 timer siden, spinelli skrev: Ta med knekkebrød og noe pålegg som holder seg. Blir seriøst lei av kinamat morgen-middag-kveld Så lenge jeg har norsk kaffe å starte dagen med så er jeg rede for alt 1 time siden, AnonymBruker skrev: Idoform God idé. Har aldri blitt dårlig av kinamat, men det kan jo hende. Anonymkode: 0bbef...e05
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Ville også tatt med noe mageregulerende. Ikke nødvendigvis pga noe du spiser, men hele bakteriefloraen generelt helt i starten. Jeg er glad i salt lakris, og det hadde jeg tatt med masse av. Veldig mye snålt godteri i Kina. Spiste is med smak av grønne erter, og på desperat snopjakt i Beijing en gang, fant jeg kun karameller med smak av brune bønner. De fikk duge, men det var ganske sært.... :-P Anonymkode: 2c622...ff1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Alt du måtte trenge av kosmetikk og lignende. Hadde ikke engang kjøpt tannkrem der. I Kina er dyretesting påbudt, ikke overraskende da det må være verdens verste land mht behandling av dyr. Anonymkode: 75d26...dfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå