Gjest Vil så gjerne.. Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Jeg har et problem jeg ikke vet hvordan jeg skal takle. Har vært sammen med kjæresten min i 3 måneder, og han har aldri kommet inne i meg! Jeg har født barn, men det er mange år siden. Når jeg ronker ham, må jeg også klemme svært hardt rundt penis for at han skal komme. Ingen skjede i verden kan være så stram! Har prøvd å snakke om det, men han syns det er litt vanskelig. Selv er jeg redd for at jeg er for vid, og gjør knipeøvelser opp og i mente. Forrige elsker hadde ingen problemer med å komme... Kan virkelig skjeden min være for vid? Eller har jeg rett og slett funnet meg en mann som må ronkes&suges for å komme?
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Du kan enkelt gjøre en test på deg selv; putt en finger i skjeden og stram til med musklene. Hvis du ikke klarer å klemme rundt fingeren din er du for vid og må gjøre knipeøvelser.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 Hun sier jo at hun har gjort masse knipeøvelser så det rådet er vel ikke helt på sin plass? Skal det virkelig stramme rundt 1 finger? Da er hvertfall ikke jeg stram nok!!
Christer Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 Det jeg reagerer på er at du sier at han må ronkes hardt for å komme. Det tyder på at han er vandt til stor friksjon når han ronker seg selv. Det er faktisk mulig for menn å bli litt for leken med seg selv slik at man over tid er nødt til å ha hard stimuli for å komme. Dermed blir både munn og mus for løst. Derfor tror jeg ikke det er du som er for vid, men han som har blitt vandt med hard stimuli.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 Hun sier jo at hun har gjort masse knipeøvelser så det rådet er vel ikke helt på sin plass? Skal det virkelig stramme rundt 1 finger? Da er hvertfall ikke jeg stram nok!! Altså, det skal jo ikke stramme på samme måte som når du eller noen andre klyper deg men ja, du skal kjenne at det klemmer litt mot fingeren din.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 Du kan enkelt gjøre en test på deg selv; putt en finger i skjeden og stram til med musklene. Hvis du ikke klarer å klemme rundt fingeren din er du for vid og må gjøre knipeøvelser. Det er vel ganske individuelt. Er vel ingen som heller bestemmer om andre er for vide eller ikke vide.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 En finger opp strammer da mer enn nok det når man ikke akkurat har pult. Strammer man musklene i tillegg kniper det jo rundt den.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har hørt om kvinner som får opp hele hånden sin i skjeden og at 1 finger er alt for lite til å teste med....men vi har tydeligvis ulike referanser her. Lurer på hvilke triks lege-studentenen har (jentene på medisin). De vet vel om noe foruten de kjedelige knipeøvelsene?
Gjest Daniella_ Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Du kan enkelt gjøre en test på deg selv; putt en finger i skjeden og stram til med musklene. Hvis du ikke klarer å klemme rundt fingeren din er du for vid og må gjøre knipeøvelser. Du tuller? Jeg kjenner at det strammer, men allikevel... :-?
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Det er altfor mange jenter som surfer på det at de er naturlig trange. De kjenner pikken mer enn godt nok, og gidder derfor ikke bruke musklene i noen særlig grad. Det er fantastisk når man er borti noen som virkelig kan bruke muskelene sine. Det er vanskelig for jenter å ha noen særlig formening om dette selv, og testen med fingeren kan være en pekepinn, men det er forskjell på fingre også. Jeg har vært bortpå jenter der de strammer rundt fingeren slik at det nesten gjør vondt, og jeg har vært bortpå jenter der jeg ikke kjenner om de strammer eller ikke. Men Daniella, det er forskjell på en mannefinger og en kvinnefinger størrelsesmessig... stort sett da...
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Men herregud, dersom vi jenter aktivt forventes å bruke muskler der nede mens vi har sex, da blir det jammen mange ting å anstrenge seg med på en gang: hvordan skal vi klare å nyte det da- når vi må tenke på å knipe muskler hele tiden? Det er faktisk veldig slitsomt, til din informasjon. Og kjedelig. Dette problemet kunne ha vært løst mye bedre dersom menn omskjærte seg mer og dersom menn hadde større og tykkere pikker.
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Men herregud, dersom vi jenter aktivt forventes å bruke muskler der nede mens vi har sex, da blir det jammen mange ting å anstrenge seg med på en gang: hvordan skal vi klare å nyte det da- når vi må tenke på å knipe muskler hele tiden? Det er faktisk veldig slitsomt, til din informasjon. Og kjedelig. Dette problemet kunne ha vært løst mye bedre dersom menn omskjærte seg mer og dersom menn hadde større og tykkere pikker. Kjedelig med muskelbruk ja... Det er ikke rart mange av gutta klager på jentene sine... Dere er stort sett vanvittig bortskjemte med at gutta gjør mesteparten av arbeidet fra før. Etterhvert som dere får til teknikken med musklene blir alt mye bedre for begge parter. Da går alt automatisk og dere tenker ikke på muskelbruken engang. Så kan man bare fokusere på selve nytelsen.... Dersom en enkel ting som å trene muskler der nede kan gjøre sexlivet til deg og den du er glad i så mye, mye bedre, ville du virkelig ikke gjort det? Selv gutter med stort utstyr klager på manglende muskler hos sine kjære, vettu...
Dru Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Sist jeg sjekket var muskelbruk en viktig ingrediens i det å få orgasme. Men mulig jeg tar feil. Kanskje jeg bare trenger en godt over gjennomsnittlig velutstyrt mann.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Nei, det har aldri vært nødvendig før og nå skal vi plutselig begyunne å bruke det bare fordi Kevin sier vi må? Akkurat som han skal bestemme over all sex'en nå plutselig. Sikkert fordi han er mann.
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Med en på størrelsen med John Holmes sin berømte, behøver man sikkert ikke røre en finger...
Christer Skrevet 5. januar 2005 #16 Skrevet 5. januar 2005 Dette problemet kunne ha vært løst mye bedre dersom menn omskjærte seg mer... Hvordan løser det problemet om menn omskjærer seg? ... og dersom menn hadde større og tykkere pikker. Ja, vi menn bør skjerpe oss Drucilla sa noe om at hun kanskje bare trengte en godt over gjennomsnitlig stor penis for å bli tilfredsstilt. Vel, synd for henne at sjansen for å bli tilfredsstilt er så liten. Du får bare leve med problemet ditt. Eller ta knipeøvelser
Dru Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Ironi, Christer. Ironi Jeg sa også at mine muskler brukes for å oppnå nytelse
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #18 Skrevet 6. januar 2005 Altså dette med musklene der nede, jeg kan ikke skjønna du kevin har opplevd ei som stramma så mye at det gjorde vondt! Når jeg strammer kjenner jeg det mye mer på en måte lenger inn, enn ved åpninga, er dette vanlig? I tillegg hvis jeg hoster, da blir det veldig stramt, vil det si at musklene er ganske stramme fra før, men bare trenger litt til trening eller?
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #19 Skrevet 6. januar 2005 Altså dette med musklene der nede, jeg kan ikke skjønna du kevin har opplevd ei som stramma så mye at det gjorde vondt! Når jeg strammer kjenner jeg det mye mer på en måte lenger inn, enn ved åpninga, er dette vanlig? I tillegg hvis jeg hoster, da blir det veldig stramt, vil det si at musklene er ganske stramme fra før, men bare trenger litt til trening eller? Selv er jeg blitt ganske god til å stramme ved åpninga når jeg kniper, men lengre inn vil det kun bli trangere hvis jeg presser utover (tilsvarende hoster). Knipeøvelser gir bedre muskulatur, som igjen gir bedre orgasmer, men jeg er enig med tidligere debattant at dersom man under samleie skal konsentrere seg om kniping forsvinner mye av nytelsen, iallefall for meg. Kanskje dette blir en automatisk rutine etterhvert, slik at jeg kan konsentrere meg om selve nytelsen og ikke om hvor hardt og ofte og lenge jeg skal knipe.... En annen issue kjæresten min og jeg har er at jeg alltid kommer først, det skal ikke så langt tid til dersom vi leker i de riktige stillingene. Selv syns jeg at å knulle i 20 minutter blir for lenge (kjedelig og slitsomt og egentlig ikke så godt). Forspill er selvfølgelig veldig viktig. Men selve samleiet bør ikke pågå i det uendelige. Da kommer jeg heller først (etter max 10 minutter), og så ronker jeg ham etterpå.
aline Skrevet 6. januar 2005 #20 Skrevet 6. januar 2005 men skal det alltid hovedsaklig dreie seg om vår nytelse da? kan vi ikke bruke musklene bevisst av og til, hovedsakelig for å gi mannen maksimal nytelse? jeg personlig synes jeg selv får enda mer intens nytelse når jeg faktisk bruker musklene, det er jo ikke snakk om styrketrening her, men å bruke seg selv! Og når man ser effekten av å faktisk "melke" mannen med de innvendige musklene, så gir det nytelse i massevis for meg. men det er menn som dette ikke funker veldig på ja, fordi noen trenger "hardere" behandling. det har jo ikke noe med "feil størrelse" å gjøre, verken hos kvinnen eller mannen, men mer med hva mannen trenger for å komme. det er jo det samme med kvinner, noen kan nå fulle høyder bare ved mild stryking mens andre trenger hardere behandling for å oppnå noe. menn er vel like forskjellige som vi er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå