Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk lyst til å kjøpe en slik brannstige uthengsmodell, som ikke trenger å festes til vegg.

Men henger de like sikkert som de som festes?

Denne modellen (som er 5 meter) er for kort for meg. Har du tips om brannstiger som er lang nok når man skal rømme fra 5. etg i blokk?

260-173_custom_images_products_images_br

http://www.sikkerheten-selv.no/product/370/brannstige-uthengsmodell-39-m?gclid=CMjn0qLxxtQCFRbPsgoddMYLnA

Anonymkode: ca391...de8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OBS! Les en av anmeldelsene om produktet over:

"Ja her fortsetter dette 100% useriøse selskapet å glitre med å lure de mindre intelligente til å kjøpe dette lureriet; ingen ting om produktet er angitt, vekt, avstand til vegg, bilder INGEN TING!!! "Sikkerheten selv" er forsøker åpenbart å tjene penger på familiers falske trygghet! Skam dere!

Kjøp sikkerhets-utstyr hos seriøse aktører, ikke sett din egen familie i risiko, ikke la troskyldige og uskyldige barn lide på grunn av inkompetente foreldre og useriøse aktører!!"

Jeg trenger anbefalinger til hvor jeg bør kjøpe brannstige.

AnonymBruker
Skrevet

Du må finne ut hva som er godkjent. Snakk med brannvesenet

Anonymkode: 7abac...d5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk lyst til å kjøpe en slik brannstige uthengsmodell, som ikke trenger å festes til vegg.

Men henger de like sikkert som de som festes?

Denne modellen (som er 5 meter) er for kort for meg. Har du tips om brannstiger som er lang nok når man skal rømme fra 5. etg i blokk?

260-173_custom_images_products_images_br

http://www.sikkerheten-selv.no/product/370/brannstige-uthengsmodell-39-m?gclid=CMjn0qLxxtQCFRbPsgoddMYLnA

Bor du i 5.etasje i blokk, så er styret ansvarlig for at du har to rømlingsveier. En ut gjennom ytterdøra, og en via veranda eller vinduer. Hver leilighet skal i tillegg være konstruert som en "branncelle" slik at brann ikke skal kunne spre seg fra leilighet til leilighet. 

Du har ikke lov til å montere eller bruke hva som helst av brannstiger når du bor i blokk uansett situasjon. 

Anonymkode: 47574...390

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...