Gå til innhold

Betatt av gift 45-åring!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 18.6.2017 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Men i utgangspunktet er det ikke noen avskrekkende aldersforskjell? Eller? Det er mer redselen for å bli dumpet, som er grunnen til å ikke ville satse?

Anonymkode: 238f0...47c

Jeg kan godt like yngre menn. Og har nylig hatt en 10 år yngre mann som har vært interessert i meg. Men jeg ønsker ikke å bare være en sex greie for unge menn til de går lei..  eller til de kommer i slutten 40 årene og plutselig oppdager at de også begynner å dra på årene og innser at de heller vil ha seg en yngre dame å få familie med enn å dele resten av livet med den gamle dama som har passert overgangsalderen...og ikke er så attraktiv lengre...skjønner ?  I min alder vil et forhold til en mye yngre mann ikke vare.

Anonymkode: 1409e...6f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk litt deja vu av dette her.

Var i samme situasjon for noen år siden. I mitt tilfelle endte faktisk dama med å prøve seg på meg på en fest. Men jeg fikk intrykk av at hun kun var ute etter sex, og jeg var jo betatt. Så det endte ikke med sex, selv om hun hintet.

Jeg tenker fremdeles masse på henne, selv om jeg i dag har kjæreste og alt. Skulle virkelig ønske jeg ikke gjorde det. 

Poenget mitt er at det kanskje er en del damer som kunne tenkt seg en yngre elsker, men en yngre kjæreste sitter kanskje lengre inne. Så risikoen for å brenne seg her er stor.

Anonymkode: 862dd...089

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 40-årene og kunne fint hatt en kjæreste som var i 30-årene, men jeg er enig med de før meg som har sagt at det er skummelt fordi jeg hadde vært redd for å bli dumpet til fordel for ei yngre ei.

På den annen side så må jeg ikke tenke "for evig og alltid" når jeg blir kjæreste med noen, så kan hende jeg hadde vært den som dumper. 

Men. Om jeg hadde vært gift allerede hadde jeg holdt meg unna yngre menn. 

TS: hvis det er ei eldre dame du vil ha, ikke bare akkurat denne eldre damen, så finner du sikkert ei som passer for deg. Men hold deg unna dama på jobben. 

Anonymkode: d8857...0a0

Gjest making.a.mess
Skrevet
På 18.6.2017 den 4.48, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg innsett det, selv om jeg har fornektet det litt; jeg er veldig betatt av en dame på 45 som er gift.

Selv er jeg bare 32 år, og om ikke aldersforskjellen i seg selv er en dealbreaker så er åpenbart damas ekteskap det..

Det er snakk om en kollega, og kjemien er unektelig meget bra! Derfor er det ekstra frustrerende å vite at ingenting noengang kan skje..

Dessverre kan vi ikke unngå hverandre i jobben, så jeg trenger å få forslag til å hvordan komme over disse følelsene..?

Anonymkode: 238f0...47c

Det er noe som heter at man ikke skal skifte i eget reir; dvs ha forhold/ interesser på jobben. 

Alder eller ekteskap er ikke nødvendigvis en dealbreaker for noen runder i høyet, men om hun også er interessert: hva etterpå når stemningen blir klein? Da er det kjedelig og kanskje ulevelig å jobbe med henne. Problemene står i kø.

Om du prøver deg og hun ikke er interessert så blir ikke jobbsituasjon noe bedre enn nevnt over. 

Mange problemer spart ved å glemme henne.. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har kjent tiltrekning mot kollegaer tidligere, men har ikke agert på det rett og slett fordi jeg er glad i jobben min, og ikke vil utsette hverken meg eller kolleger for risikoen for uplanlagt jobbskifte. Den strategien har virket for meg. Jeg har rett og slett skrudd av fascinasjonen. Med èn kollega var jeg helt åpen, og sa at under andre omstendigheter ville jeg jaget skjørtet ditt. Vi fikk et veldig godt forhold, og formet en slags allianse på jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...