AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 I det siste har jeg innsett det, selv om jeg har fornektet det litt; jeg er veldig betatt av en dame på 45 som er gift. Selv er jeg bare 32 år, og om ikke aldersforskjellen i seg selv er en dealbreaker så er åpenbart damas ekteskap det.. Det er snakk om en kollega, og kjemien er unektelig meget bra! Derfor er det ekstra frustrerende å vite at ingenting noengang kan skje.. Dessverre kan vi ikke unngå hverandre i jobben, så jeg trenger å få forslag til å hvordan komme over disse følelsene..? Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Løsningen for deg er håndjager Anonymkode: 18e46...a96
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løsningen for deg er håndjager Anonymkode: 18e46...a96 Skal love deg at det skjer flere dager i uken. Men samtidig er det ikke utelukkende en seksuell tiltrekning. Respekterer dama veldig mye, og jeg ville ikke bare hatt sex, for å si det slik. Det er ekte følelser involvert, også. Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Du har ganske mange odds mot deg her: -hun er gift -kvinner går sjeldent etter yngre menn fordi de ikke ser dem som menn å stole på, fordi menn er kjent for å velge yngre og yngre jo eldre de selv blir, der eldre kvinner er mer enn seksuell greie noe de færrste kvinner har interesse av å være. Anonymkode: d4534...c7f 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ganske mange odds mot deg her: -hun er gift -kvinner går sjeldent etter yngre menn fordi de ikke ser dem som menn å stole på, fordi menn er kjent for å velge yngre og yngre jo eldre de selv blir, der eldre kvinner er mer enn seksuell greie noe de færrste kvinner har interesse av å være. Anonymkode: d4534...c7f Vel, jeg har iallefall fantasert om å være noe mer enn en elsker. Jeg tenner både på det psykiske og det fysiske ved denne dama. Men uansett; dårlig odds, som du sier. Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har iallefall fantasert om å være noe mer enn en elsker. Jeg tenner både på det psykiske og det fysiske ved denne dama. Men uansett; dårlig odds, som du sier. Anonymkode: 238f0...47c Det er jo fint, men jeg tror fort hun ikke hadde turt satse på deg selv som singel jeg da. Det er så klart individuelt, men mange kvinner ville bare ikke turt ta sjansen på en yngre mann uansett hva de følte, fordi både risikoen for å bli såret og direkte latterliggjort ville bare økt år for år nedover. Anonymkode: d4534...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er en kvinne i 40 årene og hadde ikke tort å satse på en så ung mann. Sjansen for å bli dumpet for en yngre når man er godt opp i 50 årene er altfor stor..fordi de fleste menn ønsker seg yngre damer i den alderen.... Anonymkode: 1409e...6f9 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fint, men jeg tror fort hun ikke hadde turt satse på deg selv som singel jeg da. Det er så klart individuelt, men mange kvinner ville bare ikke turt ta sjansen på en yngre mann uansett hva de følte, fordi både risikoen for å bli såret og direkte latterliggjort ville bare økt år for år nedover. Anonymkode: d4534...c7f Er ikke uenig. Det ville fort blitt vanskelig. Klarer ikke slutte tenke på hva reaksjonen hennes hadde vært, hvis jeg hadde sagt jeg var interessert i henne.. Hadde hun vært singel hadde jeg nok vist min interesse. Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i 40 årene og hadde ikke tort å satse på en så ung mann. Sjansen for å bli dumpet for en yngre når man er godt opp i 50 årene er altfor stor..fordi de fleste menn ønsker seg yngre damer i den alderen.... Anonymkode: 1409e...6f9 Men i utgangspunktet er det ikke noen avskrekkende aldersforskjell? Eller? Det er mer redselen for å bli dumpet, som er grunnen til å ikke ville satse? Anonymkode: 238f0...47c
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I det siste har jeg innsett det, selv om jeg har fornektet det litt; jeg er veldig betatt av en dame på 45 som er gift. Selv er jeg bare 32 år, og om ikke aldersforskjellen i seg selv er en dealbreaker så er åpenbart damas ekteskap det.. Det er snakk om en kollega, og kjemien er unektelig meget bra! Derfor er det ekstra frustrerende å vite at ingenting noengang kan skje.. Dessverre kan vi ikke unngå hverandre i jobben, så jeg trenger å få forslag til å hvordan komme over disse følelsene..? Anonymkode: 238f0...47c Helt greit å være betatt, tiltrukket, forelsket eller hva som helst som måtte oppstå. Dama er gift og utilgjengelig for deg. Ha såpass respekt for hennes mann, familie og deg selv at du setter en strek og sier til deg selv at dette er noe du ikke skal begi deg ut på. Ha jevnlig fokus på at dette er helt uaktuelt. Etterhvert så går det greit.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 59 minutter siden, Coolaid skrev: Helt greit å være betatt, tiltrukket, forelsket eller hva som helst som måtte oppstå. Dama er gift og utilgjengelig for deg. Ha såpass respekt for hennes mann, familie og deg selv at du setter en strek og sier til deg selv at dette er noe du ikke skal begi deg ut på. Ha jevnlig fokus på at dette er helt uaktuelt. Etterhvert så går det greit. Ja, det kan du egentlig være trygg på. Fremst av alt har jeg enorm respekt for denne dama. Ikke at jeg tror jeg ville ødelagt noe ved å si hva jeg følte, men jeg tenker at jeg hovedsaklig hadde dritt meg selv ut ved å gjøre det. Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I det siste har jeg innsett det, selv om jeg har fornektet det litt; jeg er veldig betatt av en dame på 45 som er gift. Selv er jeg bare 32 år, og om ikke aldersforskjellen i seg selv er en dealbreaker så er åpenbart damas ekteskap det.. Det er snakk om en kollega, og kjemien er unektelig meget bra! Derfor er det ekstra frustrerende å vite at ingenting noengang kan skje.. Dessverre kan vi ikke unngå hverandre i jobben, så jeg trenger å få forslag til å hvordan komme over disse følelsene..? Anonymkode: 238f0...47c Noe sier meg at de hun(de) har passert livskrisen iom at hun er godt uti 40-åra. Ellers kunne du hatt et en real mulighet. Uansett så er det jo ikke dette umulig heller. Mange kvinner(som det også kommer så tydelig frem her i KG også) velger å sette det at en mann er yngre synonymt med å være umoden. Ja du er ung og hun er gift, men du kan alltids heve scoren din og øke sjansen for at det blir noe mer mellom dere. Anonymkode: 64817...729
PrebenTønnevik Skrevet 18. juni 2017 #13 Skrevet 18. juni 2017 T.S. Liker du eldre damer? Da har du gjerne et mamma-kompleks. Har du noen gang fantasert om moren din eller luktet på trusene hennes?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #14 Skrevet 18. juni 2017 7 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: T.S. Liker du eldre damer? Da har du gjerne et mamma-kompleks. Har du noen gang fantasert om moren din eller luktet på trusene hennes? Herregud så teit du er! Anonymkode: ee06b...8f7 4
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2017 #15 Skrevet 18. juni 2017 34 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: T.S. Liker du eldre damer? Da har du gjerne et mamma-kompleks. Har du noen gang fantasert om moren din eller luktet på trusene hennes? Har du noen gang skrevet et fornuftig innlegg her inne?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #16 Skrevet 18. juni 2017 Damn, skulle ønske du var min kollega. Anonymkode: cfaa0...9af
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #17 Skrevet 18. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damn, skulle ønske du var min kollega. Anonymkode: cfaa0...9af Ååh? Fortell da! Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #18 Skrevet 19. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååh? Fortell da! Anonymkode: 238f0...47c Du ville vel komme over følelsen, ikke at en random gift førti år gammel dame skulle fyre deg mere opp. :-) Anonymkode: cfaa0...9af
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #19 Skrevet 19. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ville vel komme over følelsen, ikke at en random gift førti år gammel dame skulle fyre deg mere opp. :-) Anonymkode: cfaa0...9af Akkurat det tror jeg ikke har noen påvirkning, uansett. Anonymkode: 238f0...47c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #20 Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ville vel komme over følelsen, ikke at en random gift førti år gammel dame skulle fyre deg mere opp. :-) Anonymkode: cfaa0...9af Men du kan jo gi oss andre gleden ved denne historien, i det minste? Er du gift og keen på en yngre mann? Anonymkode: 99260...3c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå