Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #81 Del Skrevet 19. juni 2017 8 minutter siden, Lambigirl skrev: Det er ikke første gangen bloggeren beskylder folk uten grunn for å skrive stygge kommentarer i kommentarfeltet. Og når du får beskyldninger for å gjøre noe du ikke har gjort har du rett til å bli sint. Som sagt har jeg aldri beskyldt noen for noe de ikke har gjort! Har du beviser for denne påstanden din? Jeg publiserer heller ikke alle ufine kommentarer jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #82 Del Skrevet 19. juni 2017 30 minutter siden, Lovelulu skrev: Vanskelig å skjekke anonyme Hege'er.. Dere skryter jo alle bloggere av at hver leser har en ip adresse.. Er ikke dette sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #83 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Lovelulu skrev: Som sagt har jeg aldri beskyldt noen for noe de ikke har gjort! Har du beviser for denne påstanden din? Jeg publiserer heller ikke alle ufine kommentarer jeg får! Du beskylde nettopp @Lapper jo. Les hva du skriver. Eller er det et fremmedord for deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #84 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Dere skryter jo alle bloggere av at hver leser har en ip adresse.. Er ikke dette sant Jo da, men på mobilen ser en ikke disse, bare på pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #85 Del Skrevet 19. juni 2017 4 minutter siden, Lapper skrev: Dere skryter jo alle bloggere av at hver leser har en ip adresse.. Er ikke dette sant Mange er alt for opphengt i ip-adresser. Og bruker den trusselen for alt det er verdt. Men det de glemmer er at ip-adresser aldri viser adressen til den som kommenterer. Men hvor sentralen til den internettleverandøren som alle vi interneettbrukere har. Hvis du bruker mobil vil ip adressen endres for hver gang du kobler deg til delt internett eller skrur av wifi. Men hvis du er koblet til wifi på hjemmenettet får du samme ip-nummer som den du har fast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2017 #86 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er ikke lov med egenreklame her inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #87 Del Skrevet 19. juni 2017 25 minutter siden, Lovelulu skrev: Som sagt har jeg aldri beskyldt noen for noe de ikke har gjort! Har du beviser for denne påstanden din? Jeg publiserer heller ikke alle ufine kommentarer jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #88 Del Skrevet 19. juni 2017 17 minutter siden, Lovelulu skrev: Jo da, men på mobilen ser en ikke disse, bare på pc. Så bruk pc heretter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #89 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Som forklart før visste jeg ikke hvilken Hege. For det er flere Hege'er som har kommentert anonymt!! Er det vanskelig å skjønne?!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #90 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Så bruk pc heretter Nei, jeg bruker ikke alltid PC, for å følge med spydige anonyme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #91 Del Skrevet 19. juni 2017 22 minutter siden, Lambigirl skrev: Du beskylde nettopp @Lapper jo. Les hva du skriver. Eller er det et fremmedord for deg. Som sagt er det flere Hege'er så jeg har ikke beskyldt lapper! Vanskelig å følge med på alle Hege'er som kommenterer anonymt! Er det jeg skriver her fremmedord for deg, ettersom du ikke skjønner hva jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #92 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er ikke lov med egenreklame her inne Hvem har drevet med egenreklame? Denne tråden handler om min blogg, og jeg får diskutere som alle dere andre! Jeg er ikke trådstarter, og kjenner heller ikke personen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2017 #93 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Hvem har drevet med egenreklame? Denne tråden handler om min blogg, og jeg får diskutere som alle dere andre! Jeg er ikke trådstarter, og kjenner heller ikke personen! Du reklamerer for butikken din 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #94 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Som sagt er det flere Hege'er så jeg har ikke beskyldt lapper! Vanskelig å følge med på alle Hege'er som kommenterer anonymt! Er det jeg skriver her fremmedord for deg, ettersom du ikke skjønner hva jeg skriver? Jo du beskyldte Lapper for å kommentere stygt hos deg. Det er stygt gjort av deg. Les deg opp i egne svar hva du har skrevet på tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #95 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Lovelulu skrev: Nei, jeg bruker ikke alltid PC, for å følge med spydige anonyme!! Er det mulig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. juni 2017 #96 Del Skrevet 19. juni 2017 6 minutter siden, Lovelulu skrev: Som sagt er det flere Hege'er så jeg har ikke beskyldt lapper! Vanskelig å følge med på alle Hege'er som kommenterer anonymt! Er det jeg skriver her fremmedord for deg, ettersom du ikke skjønner hva jeg skriver? Tviler sterkt på at det er så mange som heter Hege som kommenterer i den bloggen at du har problemer med å skille de fra hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #97 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Du reklamerer for butikken din Nei det er det trådstarter som gjør Endret 19. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #98 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Tviler sterkt på at det er så mange som heter Hege som kommenterer i den bloggen at du har problemer med å skille de fra hverandre. Tro akkurat hva du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. juni 2017 #99 Del Skrevet 19. juni 2017 19 minutter siden, Lovelulu skrev: Som forklart før visste jeg ikke hvilken Hege. For det er flere Hege'er som har kommentert anonymt!! Er det vanskelig å skjønne?!!!!!! 😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #100 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Lapper skrev: Er det mulig Ja det er mulig! Bruker du aldri PC?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg