Gå til innhold

Plager i underlivet..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg vet jeg bør få dette undersøkt hos gynekolog, men jeg hater å dra dit, og vil helst prøve noe resept-fritt på apoteket først. 

Huden/kjønnsleppene rundt skjeden er skikkelig rosa/rød og irritert, og jeg har en konstant følelse av at det klør, men det gjør skikkelig vondt/svir hver gang jeg klør der nede. Huden er ikke irritert fordi jeg har klødd mye, for jeg har nesten ikke klødd da det svir så fælt. Det svir ikke særlig mye om jeg ikke klør, men det er fortsatt veldig ubehagelig. Huden er også veldig hoven. Svir ikke i det hele tatt når jeg tisser. Kan ikke ha sex heller da det gjør alt for vondt. Er ikke kjønnssykdom, om ikke partneren min har vært utro da, men tviler på det. Hørest det ut som en vanlig soppinfeksjon? Aner ikke selv, aldri hatt det før. Bør jeg bare kjøpe canesten, å sjekke om det funker? Aner ikke hvorfor jeg plutselig fikk dette, har ikke gjort noe annerledes.. 

Anonymkode: 4a227...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sopp. Noen får sopp uten å ha den klassiske cottage cheese utfloden, så canesten krem kan du absolutt prøve. 

AnonymBruker
Skrevet

Sopp, prøv Canesten fra apoteket. 

Anonymkode: 38085...2d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sopp.

Anonymkode: a50e2...28f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis sopp ja. Men husk at det alltid kan være kjønnssykdom selvom man har fast partner også, og ingen har vært utro. Virus som herpes og kjønnsvorter kan utløses først etter mange måneder , og noen har førstegangs utbrudd uten at de merker det, så går det for eksempel et år til neste gang.

Anonymkode: 622ae...2f9

Skrevet

Er nok sopp ja. Sikkert vært tett å varmt nedentil. Herpes eller vorter er det ikke, da ville bare et punkt vært infisert. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens! 

Anonymkode: 4a227...c19

AnonymBruker
Skrevet

Kan være eksem også, hadde akkurat like symptomer som deg.

Anonymkode: f3667...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...