HanneBenny Skrevet 24. juni 2017 #21 Skrevet 24. juni 2017 4 timer siden, Tillion skrev: Enig. Men uten at jeg har besøkt noen av de nevnte stedene, får jeg inntrykk av at TS snakker mer om den type pub fjortisene krysser gata for å slippe å gå forbi hvis klokka har bikket 18, for å unngå å bli sjekket opp av snøvlende gamlefar på 62 som allerede er på sin 7. pils. Hehe, ja, kan godt forstå at steder der klientellet er 50+ ikke er så kult for en tenåring. xD
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #22 Skrevet 24. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ivars kro er ikke med på lista di lenger. Den er pusset opp og blitt hipp. Anonymkode: b9a38...976 Tja ..... Hipp var vel å dra det litt vel langt ...... Anonymkode: 6922f...bf3 1
Gjest Daenerys Skrevet 24. juni 2017 #23 Skrevet 24. juni 2017 Tråden er ryddet for hatefullt innhold. Daenerys, adm.
Gjest Walkingdead Skrevet 11. oktober 2017 #25 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg jobber på en sliten pub. Kanskje det mest sjarmerende klientellet jeg vet om. Slipper den der dansinga og hylinga og klininga og desperate flørtinga. Men det er meg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå