AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Hvor gode er kvinner på dette? Mitt inntrykk er at tilfeldig sex er mannens domene, eller? Anonymkode: 1cdf7...699
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Stemmer. Menn har tilfeldige partnere, og kvinner fast partner. Vent litt nå, hvordan blir logistikken dersom dette stemmer? Anonymkode: 09b84...719 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 Hvis hetero menn har tilfeldig sex må jo nesten kvinner ha det også. Hvordan blir man god på dette? Anonymkode: 39a5c...97a
Perle Skrevet 17. juni 2017 #4 Skrevet 17. juni 2017 Gode på hva? Å ikke legge noe mer i det en bare sex? Tror ofte at når kvinner har ons så handler det mer om behovet for bekreftelse en behovet for selve sexen. 2
Donout Skrevet 17. juni 2017 #5 Skrevet 17. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gode er kvinner på dette? Mitt inntrykk er at tilfeldig sex er mannens domene, eller? Anonymkode: 1cdf7...699 Hvem ligger disse mennene med da mener du? Andre menn? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #6 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, Liima skrev: Hvem ligger disse mennene med da mener du? Andre menn? Single kvinner som vil ha kjæreste hovedsaklig. Anonymkode: b1540...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #7 Skrevet 17. juni 2017 Hovedregelen er at kvinner vil ha kjæreste og menn vil ha tilfeldig sex. Finnes og er selvsagt noen unntak begge veier. Og endel menn vil jo også ha kjæreste, ellers ville jo nesten ingen hatt noen forhold eller ekteskap, og sånn er det jo ikke. Når kvinner har tilfeldig sex er det som regel av tre grunner: å komme over en ex (varierer om det fungerer da), å få bekreftelse på seg selv som kvinne, eller leter etter en kjæreste og har sex med daten uten at han blir kjæreste likevel. Anonymkode: 7168e...4d1
SlemUlv Skrevet 17. juni 2017 #8 Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hovedregelen er at kvinner vil ha kjæreste og menn vil ha tilfeldig sex. Finnes og er selvsagt noen unntak begge veier. Og endel menn vil jo også ha kjæreste, ellers ville jo nesten ingen hatt noen forhold eller ekteskap, og sånn er det jo ikke. Når kvinner har tilfeldig sex er det som regel av tre grunner: å komme over en ex (varierer om det fungerer da), å få bekreftelse på seg selv som kvinne, eller leter etter en kjæreste og har sex med daten uten at han blir kjæreste likevel. Anonymkode: 7168e...4d1 Flere og flere kvinner har tilfeldig sex, for å ha sex. Mange kvinner har endelig innsett at de har lov å være kåte de også, akkurat som menn. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #9 Skrevet 17. juni 2017 Hvor "god" man er, på noe som tilfeldig sex? Ja jøss da har jeg hørt det og... Jada, man kan se det sånn at det er flott å ligge med forskjellige gjennom oppveksten for da innser man at kropper fungerer forskjellig, noe som igjen kan resultere i at de blir mere gode i senga fordi de lærer seg å lese den enkelte og ikke kjører ett og samme regime liksom. Men man blir jo ikke noe god av å bare ligge med en person 1 gang, sex handler jo om det å bli kjent med hverandre, hverandres fantasier osv, så å være "god" på tilfeldigsex syntes jeg var et merkelig begrep! Heller at man da er dårlig på å ha/få kjæreste..! Og ja tror nok menn har mer tilfeldig sex enn kvinner, men kvinner kunne få hatt det mer, om de så like mye nytte i det. Men ganske bortkasta å ligge med en som ikke kjenner kroppen min, har halvstiv fyllakuk, ikke bryr seg om hva som tenner meg og kommer etter 6 minutter, ikke gir meg orgasme men kanskje en kjønnssykdom i stedet. For mannen derimot så er det jo bare fitte-er-fitte score for han kommer uansett og trenger ikke den emosjonelle greia mange kvinner trenger for å nyte sex. Anonymkode: 1444e...4cf 3
ajarRun Skrevet 17. juni 2017 #10 Skrevet 17. juni 2017 Kvinner vil flere ganger i livet få en stor trang til å hoppe på kukkarusellen. Dette er helt vanlig og hvis du ser på slike nettsider som gir råd til par vil du se det gå igjen og igjen. Kvinnen drar til tyrkia eller lignende med venninner og knuller rundt. Eller vil ha en "pause" for å knulle alle med tre bein.
jane.b Skrevet 17. juni 2017 #11 Skrevet 17. juni 2017 Det går i perioder om jeg vil ha forhold eller bare sex. Jeg er ganske god på tilfeldig sex sånn sett. Jeg har ofte sex med menn jeg møter ute, på Tinder eller når jeg drar på ferie. Det er ikke bare menn som liker sex vet dere. 1
Blod Skrevet 18. juni 2017 #12 Skrevet 18. juni 2017 Og hvordan går dette mattestykket opp da? Menn kan ha tilfeldig sex, ikke kvinner. Hvem gpr mennene på da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå