Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har enkelte noe imot at folk stiller spørsmål på Kvinneguiden? «Bruk Google», sier de. Hva er problemet, egentlig? Hvordan i alle dager klarer noen å la seg provosere av at noen bruker et diskusjonsforum til å stille spørsmål?

Et diskusjonsforum eksisterer fordi folk ønsker å diskutere, hva folk kan diskutere er opp til reglene på det enkelte diskusjonsforum, at man kan «Google» andres meninger og synspunkter rundt et emne er ikke en god nok grunn til ikke å stille spørsmålet på Kvinneguiden.

Takket være fora, og andre nettsider (f. eks lommelegen.no), så finner vi et stort utvalg av svar når vi «Googler». Så rett heller en takk til alle som stiller spørsmål og diskuterer på fora! Heia oss!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for google it gif

Anonymkode: 1db15...da2

• Liker 1
Skrevet

Spørs hva det stilles spørsmål om. Er det spørsmål som har et enkelt svar som man kan google seg frem til, og man bare er lat og ønsker at andre skal finne svaret for en så synes jeg det er greit å opplyse om at google finnes. 

Er det erfaringer man ønsker så ser jeg ikke problemet, selv om spørsmålet eller problemstillingen er blitt stilt før. 

• Liker 4
Skrevet

Ved å stille spørsmål på KG får du mye større variasjon i svarene. 

Du får frekke svar, trolle svar, saklige svar og feile svar :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2017 den 0.40, Simbyxor skrev:

Hvorfor har enkelte noe imot at folk stiller spørsmål på Kvinneguiden? «Bruk Google», sier de. Hva er problemet, egentlig? Hvordan i alle dager klarer noen å la seg provosere av at noen bruker et diskusjonsforum til å stille spørsmål?

Et diskusjonsforum eksisterer fordi folk ønsker å diskutere, hva folk kan diskutere er opp til reglene på det enkelte diskusjonsforum, at man kan «Google» andres meninger og synspunkter rundt et emne er ikke en god nok grunn til ikke å stille spørsmålet på Kvinneguiden.

Takket være fora, og andre nettsider (f. eks lommelegen.no), så finner vi et stort utvalg av svar når vi «Googler». Så rett heller en takk til alle som stiller spørsmål og diskuterer på fora! Heia oss!

Det er ikke en diskusjon å spørre om man kan vaske håndklær på kokvask. 

Eller hvor stor kvota er. Eller når Norge var i union med Sverige. Det er faktaspørsmål, og der blir jeg ordentlig pissed over at folk mener jeg skal bruke min tid på å google fordi de ikke gidder selv. 

Anonymkode: 45911...2a3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...