AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Jeg er nå på 4 dagen etter å ha tatt mandlene. Jeg sliter en del med plager av smertestillende. ( diare) Er det noen som har noe tips til hvordan man kan få roet ned magen. Klarer ikke å spise så mye. Da jeg blir uvel av hvordan magen holder på. Skjedde det samme i går. Men da spydde jeg i tilegg og begynner å bli lei av og ha vondt og problemer med magen. Håper noen der ute har noen tips. Og hvis dere ellers har erfaringer fra å ta mandlene gjerne del det å Anonymkode: c3cbf...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Har du prøvd kvalmestillende? Anonymkode: ed1f1...13d
Kattejenta Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du prøvd kvalmestillende? Anonymkode: ed1f1...13d Nei det har jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, Kattejenta skrev: Nei det har jeg ikke. Anonymkode: c3cbf...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Du kan ikke bare kutte ned på pillene da? Det er ikke farlig å ha smerter. Anonymkode: d2d5b...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Fikk også diare av stikkpillene. Det ordna seg på sikt. Spiste for det meste yoghurt og is, skulle gjerne hatt den dietten :D Anonymkode: f4b99...ee1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bare kutte ned på pillene da? Det er ikke farlig å ha smerter. Anonymkode: d2d5b...cd9 Har du tatt mandlene dine? Hvis ikke tror jeg ikke du vet hvordan smerter man får i halsen. Hvis ikke tar piller. Blir smertene verre. Og jeg får ikke i meg noe mat. Anonymkode: c3cbf...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt mandlene dine? Hvis ikke tror jeg ikke du vet hvordan smerter man får i halsen. Hvis ikke tar piller. Blir smertene verre. Og jeg får ikke i meg noe mat. Anonymkode: c3cbf...8fc Ja har faktisk det Synes du er litt vel dramatisk. Anonymkode: d2d5b...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk også diare av stikkpillene. Det ordna seg på sikt. Spiste for det meste yoghurt og is, skulle gjerne hatt den dietten :D Anonymkode: f4b99...ee1 Takk for tipset Anonymkode: c3cbf...8fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja har faktisk det Synes du er litt vel dramatisk. Anonymkode: d2d5b...cd9 Herregud, alle har forskjellig smerteterskel. Bare pga du ikke syntes det gjorde noe særlig vondt, eller du led deg igjennom smertene, så er det ikke ensbetydende med at ts har det likt som deg. Jeg trekte visdomstann uten bedøvelse pga jeg hater sprøyter. Men det er ikke dermed sagt at jeg kaller andre for dramatiske og ler av de bare pga de vil ha bedøvelse hos tannlegen.. Anonymkode: 55dec...064
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå