Gå til innhold

Hvem faen bor i sofaen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går satt jeg å lente meg over sofarygg og armlen i 20 min. Armen som lå på sofaen fikk 3 bitt. Nå lå jeg på andre enden, men la ene foten på sofaryggen. Noen minutter etter har jeg kul og kløe på mykeste punkt på foten.

Fortår ikke hva greia er? Huset er megatett med lav luftfuktighet. Er det edderkopp?

Anonymkode: 9e94c...697

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem du har delt aofa med er umulig å svare på. Er det bare i sofaen eller deler du seng med noen fremmede og? Kan det være veggedyr? De fleste ubudne gjester kommer enten inn døra eller vinduene. 

Anonymkode: 2d577...7c7

AnonymBruker
Skrevet

Har du katter eller hunder? Kan være fuglelopper. 

Anonymkode: 1d977...485

Skrevet

Midd? Veggdyr? Lopper? (Fuglelopper) 

AnonymBruker
Skrevet

Loppemor:sjokk:

Anonymkode: cfd7c...f63

AnonymBruker
Skrevet

Fikk fuglelopper i fjor, men det var hos min mor. Har ikke overnattet der siden.

Det er bare meg og min sønn som deler sofa. Han griser riktignok med både urin, skiver og drikke.

Huset kjøpte vi nybygt i 2015. Dagens hus er jo så tette og tørre at få trives her. Den sofakrofen jeg har brukt er rett under et vindu jeg hare åpent for et par dager siden. Vindutet sto åpent ca to timer på ettermiddag.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk fuglelopper i fjor, men det var hos min mor. Har ikke overnattet der siden.

Det er bare meg og min sønn som deler sofa. Han griser riktignok med både urin, skiver og drikke.

Huset kjøpte vi nybygt i 2015. Dagens hus er jo så tette og tørre at få trives her. Den sofakrofen jeg har brukt er rett under et vindu jeg hare åpent for et par dager siden. Vindutet sto åpent ca to timer på ettermiddag.

Da har du antagelig fått besøk av noen kryp. Uvisst hvilke. En runde med støvsuger kan kanskje hindre formering av j'skapen.

Anonymkode: e68c2...a5b

Skrevet

Jeg aner ikke men vil anbefale deg å gjøre kort prosess med den sofaen. Dynk den i bensin og brenn ulumskheten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...