Gå til innhold

Virus på balanse nerven

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virus på balanse nerven, noen som har hatt det?

hvordan opplevde dere det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som hadde det, og hun så konstant full ut. Skjenet veldig til en side, og greide liksom ikke rette opp kroppen. Vet ikke hvordan hun opplevde det personlig, bare hvordan det så ut. 

Anonymkode: c3af8...176

AnonymBruker
Skrevet

Ja :) grusomt. Spydde og spydde, rommet snurra konstant i en uke. Er friskmeldt nå, 9 år etter, men blir liksom ikke helt bra.

Anonymkode: cf3f6...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde den diagnosen til jeg fikk skikkelig hjelp av massør, lege, naprapat og kiropraktor. Problemet forsvant på flekken. Det viste seg å skylde muskler. Virus på balansenerven er en motediagnose. 

Om det ikke finnes en inngangsport for et slikt virus skal det godt gjøres å få det.

Anonymkode: d38bd...c4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde den diagnosen til jeg fikk skikkelig hjelp av massør, lege, naprapat og kiropraktor. Problemet forsvant på flekken. Det viste seg å skylde muskler. Virus på balansenerven er en motediagnose. 

Om det ikke finnes en inngangsport for et slikt virus skal det godt gjøres å få det.

Da du ikke helt peiling på hva du snakker om. Jeg hadde en kombinasjon av virus og krystallsyken. Dette ble bekrefta av en ØNH lege på sykehuset. Viruset er borte men blir ikke helt bra fra krystallsyken. Hatt det i mange år. Svimmel konstant. Ja man kan få lignende symptomer med nakkeproblemer og bli veldig svimmel. Det kan behandles begge deler. 

Anonymkode: f8a67...04c

• Liker 2
Skrevet

Der begynte 15.mai i år. To dager hvor jeg var drit svimmel og kvalm. 

Nå 1 mnd etterpå så føles det som jeg er på båt liksom... Vet ikke om det er virus på balanse nerven ? 

Var vertfall ikke krystallsyke. Har sjekket hos spesialist for svimmelhet med briller og masse ting. Ingenting galt med lille hjernen og balanse eller noen ting. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da du ikke helt peiling på hva du snakker om. Jeg hadde en kombinasjon av virus og krystallsyken. Dette ble bekrefta av en ØNH lege på sykehuset. Viruset er borte men blir ikke helt bra fra krystallsyken. Hatt det i mange år. Svimmel konstant. Ja man kan få lignende symptomer med nakkeproblemer og bli veldig svimmel. Det kan behandles begge deler. 

Anonymkode: f8a67...04c

Problemet er at svært mange får denne dignosen før ting er sikkert. Jeg vet at det finnes, men det har eksplodert de siste årene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å bli svimmel ifjor på denne tiden, sammen med at jeg fikk plutselig vondt i kneet og hetebyger. Tenkte det er vel overgangsalderen. Rett etterpå ble jeg tipset om Medical Medium og at det kunne være Epstein Barr. Det må det faktisk ha vært, for jeg har ikke hatt noe av det siden. http://www.medicalmedium.com/blog/healing-your-neurological-system

Anonymkode: d6ae3...ac7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å bli svimmel ifjor på denne tiden, sammen med at jeg fikk plutselig vondt i kneet og hetebyger. Tenkte det er vel overgangsalderen. Rett etterpå ble jeg tipset om Medical Medium og at det kunne være Epstein Barr. Det må det faktisk ha vært, for jeg har ikke hatt noe av det siden. http://www.medicalmedium.com/blog/healing-your-neurological-system

Anonymkode: d6ae3...ac7

Nå må du gi deg. Dette har ingen verdens ting med Epstein-Barrvirus å gjøre.

Medicalmedium er en svindlerside som er full av faktafeil og uvitenskapelig tøys. Han som driver den har ingen medisinsk utdannelse eller kunnskap. Det virker som om han tror at omtrent all sykdom i verden skyldes EBV. Det er bare tull, og har ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Anonymkode: ffd24...9de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at svært mange får denne dignosen før ting er sikkert. Jeg vet at det finnes, men det har eksplodert de siste årene.

Det er riktig det du skriver! Myskler kan skape de rareste problemer. Jeg drar til kiropraktor selv og jobber med nakken og rygg for å bli kvitt ørhet og "tåkehode" og det hjelper meg veldig å trykke langs nakken og bakhodet. Jeg hadde krystallsyken i lengre tid og fikk disse problemene av å gå å anstrenge meg for å holde balansen.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er riktig det du skriver! Myskler kan skape de rareste problemer. Jeg drar til kiropraktor selv og jobber med nakken og rygg for å bli kvitt ørhet og "tåkehode" og det hjelper meg veldig å trykke langs nakken og bakhodet. Jeg hadde krystallsyken i lengre tid og fikk disse problemene av å gå å anstrenge meg for å holde balansen.

Hei :-) 

Kan jeg spørre hvor lenge du hadde krystallsyke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...