Frøken M Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Virus på balanse nerven, noen som har hatt det? hvordan opplevde dere det?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Jeg kjenner en som hadde det, og hun så konstant full ut. Skjenet veldig til en side, og greide liksom ikke rette opp kroppen. Vet ikke hvordan hun opplevde det personlig, bare hvordan det så ut. Anonymkode: c3af8...176
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Ja grusomt. Spydde og spydde, rommet snurra konstant i en uke. Er friskmeldt nå, 9 år etter, men blir liksom ikke helt bra. Anonymkode: cf3f6...f6e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Jeg hadde den diagnosen til jeg fikk skikkelig hjelp av massør, lege, naprapat og kiropraktor. Problemet forsvant på flekken. Det viste seg å skylde muskler. Virus på balansenerven er en motediagnose. Om det ikke finnes en inngangsport for et slikt virus skal det godt gjøres å få det. Anonymkode: d38bd...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde den diagnosen til jeg fikk skikkelig hjelp av massør, lege, naprapat og kiropraktor. Problemet forsvant på flekken. Det viste seg å skylde muskler. Virus på balansenerven er en motediagnose. Om det ikke finnes en inngangsport for et slikt virus skal det godt gjøres å få det. Anonymkode: d38bd...c4f Da du ikke helt peiling på hva du snakker om. Jeg hadde en kombinasjon av virus og krystallsyken. Dette ble bekrefta av en ØNH lege på sykehuset. Viruset er borte men blir ikke helt bra fra krystallsyken. Hatt det i mange år. Svimmel konstant. Ja man kan få lignende symptomer med nakkeproblemer og bli veldig svimmel. Det kan behandles begge deler. Anonymkode: f8a67...04c 2
Frøken M Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2017 Der begynte 15.mai i år. To dager hvor jeg var drit svimmel og kvalm. Nå 1 mnd etterpå så føles det som jeg er på båt liksom... Vet ikke om det er virus på balanse nerven ? Var vertfall ikke krystallsyke. Har sjekket hos spesialist for svimmelhet med briller og masse ting. Ingenting galt med lille hjernen og balanse eller noen ting.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da du ikke helt peiling på hva du snakker om. Jeg hadde en kombinasjon av virus og krystallsyken. Dette ble bekrefta av en ØNH lege på sykehuset. Viruset er borte men blir ikke helt bra fra krystallsyken. Hatt det i mange år. Svimmel konstant. Ja man kan få lignende symptomer med nakkeproblemer og bli veldig svimmel. Det kan behandles begge deler. Anonymkode: f8a67...04c Problemet er at svært mange får denne dignosen før ting er sikkert. Jeg vet at det finnes, men det har eksplodert de siste årene. Anonymkode: d38bd...c4f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #8 Skrevet 15. juni 2017 Jeg begynte å bli svimmel ifjor på denne tiden, sammen med at jeg fikk plutselig vondt i kneet og hetebyger. Tenkte det er vel overgangsalderen. Rett etterpå ble jeg tipset om Medical Medium og at det kunne være Epstein Barr. Det må det faktisk ha vært, for jeg har ikke hatt noe av det siden. http://www.medicalmedium.com/blog/healing-your-neurological-system Anonymkode: d6ae3...ac7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å bli svimmel ifjor på denne tiden, sammen med at jeg fikk plutselig vondt i kneet og hetebyger. Tenkte det er vel overgangsalderen. Rett etterpå ble jeg tipset om Medical Medium og at det kunne være Epstein Barr. Det må det faktisk ha vært, for jeg har ikke hatt noe av det siden. http://www.medicalmedium.com/blog/healing-your-neurological-system Anonymkode: d6ae3...ac7 Nå må du gi deg. Dette har ingen verdens ting med Epstein-Barrvirus å gjøre. Medicalmedium er en svindlerside som er full av faktafeil og uvitenskapelig tøys. Han som driver den har ingen medisinsk utdannelse eller kunnskap. Det virker som om han tror at omtrent all sykdom i verden skyldes EBV. Det er bare tull, og har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: ffd24...9de 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at svært mange får denne dignosen før ting er sikkert. Jeg vet at det finnes, men det har eksplodert de siste årene. Anonymkode: d38bd...c4f Det er riktig det du skriver! Myskler kan skape de rareste problemer. Jeg drar til kiropraktor selv og jobber med nakken og rygg for å bli kvitt ørhet og "tåkehode" og det hjelper meg veldig å trykke langs nakken og bakhodet. Jeg hadde krystallsyken i lengre tid og fikk disse problemene av å gå å anstrenge meg for å holde balansen. Anonymkode: cf3f6...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #11 Skrevet 16. juni 2017 Fin infoside fra en som har blitt frisk http://krystallsyken.info Anonymkode: cf3f6...f6e
Frøken M Skrevet 16. juni 2017 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er riktig det du skriver! Myskler kan skape de rareste problemer. Jeg drar til kiropraktor selv og jobber med nakken og rygg for å bli kvitt ørhet og "tåkehode" og det hjelper meg veldig å trykke langs nakken og bakhodet. Jeg hadde krystallsyken i lengre tid og fikk disse problemene av å gå å anstrenge meg for å holde balansen. Anonymkode: cf3f6...f6e Hei :-) Kan jeg spørre hvor lenge du hadde krystallsyke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå