AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Kommer du på det? Hvor mange timer ble det på deg? Anonymkode: 3cd67...233
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Litt over 8 døgn. Anonymkode: fd453...d4e
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt over 8 døgn. Anonymkode: fd453...d4e Og hvorfor,og i hvilken tilstand var du i da?
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Jeg har ganske ofte døgna. Pga stress. Men er egentlig deilig å være sånn overtrøtt iblant. Men det er ikke bra å være våken i flere døgn. Psykose next liksom. Tror ikke vanlige mennesker er våken i flere døgn! Er nesten det samme som å si at en er narkoman. Ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 4 minutter siden, NotNaomi skrev: Og hvorfor,og i hvilken tilstand var du i da? Vet ikke hvorfor. Men ble etterhvert innlagt fordi legen frykta jeg skulle gå i psykose pga søvnmangel (ble ikke det) og den siste dagen mista jeg fullstendig synet og kontrollen over blærefunksjonen. Ting skrur seg sakte men sikkert av etter noen døgn. Anonymkode: fd453...d4e 1
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor. Men ble etterhvert innlagt fordi legen frykta jeg skulle gå i psykose pga søvnmangel (ble ikke det) og den siste dagen mista jeg fullstendig synet og kontrollen over blærefunksjonen. Ting skrur seg sakte men sikkert av etter noen døgn. Anonymkode: fd453...d4e Og du tok ikke amfetamin eller noe? Da er det veldig rart,men skal ikke mistenke deg for det da. Men ekstremt uvanlig. Godt legen din tok ansvar. Høres fryktelig ubehagelig ut da!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Jeg har ganske ofte døgna. Pga stress. Men er egentlig deilig å være sånn overtrøtt iblant. Men det er ikke bra å være våken i flere døgn. Psykose next liksom. Tror ikke vanlige mennesker er våken i flere døgn! Er nesten det samme som å si at en er narkoman. Ikke bra. Nei, det er bare fælt. Ikke frivillig for meg heller, det skjer med jevne mellomrom pga angst antagelig. Anonymkode: 59923...a98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Og du tok ikke amfetamin eller noe? Da er det veldig rart,men skal ikke mistenke deg for det da. Men ekstremt uvanlig. Godt legen din tok ansvar. Høres fryktelig ubehagelig ut da! Nei, jeg tok ikke amfetamin. Tror du ikke jeg ville syntes det var relevant å nevne når jeg svarer på hvorfor det skjedde? Anonymkode: fd453...d4e
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tok ikke amfetamin. Tror du ikke jeg ville syntes det var relevant å nevne når jeg svarer på hvorfor det skjedde? Anonymkode: fd453...d4e Nei,greit. Fikk ikke med meg at det var pga angst. Unnskyld!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #11 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tok ikke amfetamin. Tror du ikke jeg ville syntes det var relevant å nevne når jeg svarer på hvorfor det skjedde? Anonymkode: fd453...d4e 8 døgn er helt sjukt..medisinerte de deg ned tilslutt for å få deg til å sovne? Skjønner ikke at du klarte det. Jeg har gått 4 døgn flere ganger og jeg blir skikkelig, skikkelig dårlig av det og det er bare halvparten av deg. Anonymkode: 59923...a98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #12 Skrevet 16. juni 2017 7 minutter siden, NotNaomi skrev: Nei,greit. Fikk ikke med meg at det var pga angst. Unnskyld! Du behøver da ikke be om unnskyldning Men angst? Hvor leste du det? Jeg vet som sagt ikke hvorfor jeg ikke sov, men angst hadde jeg i hvertfall ikke. Anonymkode: fd453...d4e
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #13 Skrevet 16. juni 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du behøver da ikke be om unnskyldning Men angst? Hvor leste du det? Jeg vet som sagt ikke hvorfor jeg ikke sov, men angst hadde jeg i hvertfall ikke. Anonymkode: fd453...d4e Å herregud. Jeg sitter med svarene alle gir her. Ok :-D tror jeg skal følge bedre med. Rettelse: sliter. Uff!! Endret 16. juni 2017 av NotNaomi
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #14 Skrevet 16. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 døgn er helt sjukt..medisinerte de deg ned tilslutt for å få deg til å sovne? Skjønner ikke at du klarte det. Jeg har gått 4 døgn flere ganger og jeg blir skikkelig, skikkelig dårlig av det og det er bare halvparten av deg. Anonymkode: 59923...a98 Det er på en måte ingenting å klare, det går liksom helt av seg selv... 😜 Jeg fikk alt mulig av innsovnings- og sovepiller + beroligende, men sovna ikke likevel... Anonymkode: fd453...d4e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #15 Skrevet 16. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er på en måte ingenting å klare, det går liksom helt av seg selv... 😜 Jeg fikk alt mulig av innsovnings- og sovepiller + beroligende, men sovna ikke likevel... Anonymkode: fd453...d4e Hva fikk deg til å sovne til slutt da? Anonymkode: 1e473...a3c
Gjest NotNaomi Skrevet 16. juni 2017 #16 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er på en måte ingenting å klare, det går liksom helt av seg selv... 😜 Jeg fikk alt mulig av innsovnings- og sovepiller + beroligende, men sovna ikke likevel... Anonymkode: fd453...d4e Det der ser bare helt ille ut!! Hadde blitt skikkelig redd jeg. Når jeg døgner,så kommer svarte flekker i sidesyn osv. Da er det på tide å legge seg. Men sliter ikke før utpå kvelden dagen etter da. Har du tatt utredning for søvnlidelser? Uff,det der er jo helt forferdelig tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #17 Skrevet 16. juni 2017 Aner ikke. Plutselig bare sovna jeg der jeg satt. Det absurde var at ansatte vekket meg igjen og prøvde å holde meg våken i 13 timer til, fram til klokka var ni på kvelden fordi de mente det var usunt å snu døgnet. Personlig tror jeg at når du har gått i åtte døgn uten søvn, er det sunt å sove uansett når på døgnet det er. Anonymkode: fd453...d4e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #18 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Det der ser bare helt ille ut!! Hadde blitt skikkelig redd jeg. Når jeg døgner,så kommer svarte flekker i sidesyn osv. Da er det på tide å legge seg. Men sliter ikke før utpå kvelden dagen etter da. Har du tatt utredning for søvnlidelser? Uff,det der er jo helt forferdelig tenker jeg. Nei, ingen utredning. Det har bare skjedd den ene gangen, så jeg tror ikke egentlig jeg lider av noen søvnlidelse Anonymkode: fd453...d4e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #19 Skrevet 16. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Plutselig bare sovna jeg der jeg satt. Det absurde var at ansatte vekket meg igjen og prøvde å holde meg våken i 13 timer til, fram til klokka var ni på kvelden fordi de mente det var usunt å snu døgnet. Personlig tror jeg at når du har gått i åtte døgn uten søvn, er det sunt å sove uansett når på døgnet det er. Anonymkode: fd453...d4e Haha, det er jeg helt enig med deg i. Godt at du sovna til slutt da, åtte døgn høres umenneskelig ut. Anonymkode: 1e473...a3c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #20 Skrevet 16. juni 2017 11-12 dager er vel det lengste et menneske kan gå uten søvn før det dør. Har bare greid å holde meg våken 3 dager selv, da er jeg så trøtt at jeg sovner overalt. Anonymkode: b0a91...143
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå