AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Altså EKSEM i kun høyre øret ..?! Det er første gang i løpet av mine 25 år at jeg har slitt med det i år. Aldri fått det tidligere. Har brukt så mye penger på en dårlig ØNH lege, og har nå vært hos en annen 4 ganger , tømt ørene så dypt at jeg ble sykt svimmel , fikk øredråper og to salver som inneholdt antibakterielle ting samt cortisol. Gikk en kur med det på 1 mnd. Og har i 3 måneder holdt meg unna vann (altså når jeg dusjer vasker jeg håret opp-ned og deretter kroppen) Men nå sa legen at jeg kan dusje som alle andre igjen. Men nå er eksemet i høyre øre tilbake igjen sakte men sikkert. Den starter på øreblippen. Og ytre øregang. Hva i all verden kan dette være for no? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 06f89...b07
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Etter at han tok en skrape-prøve av øregangen sa han at det var Gule Stafilokokker .. En "sykehusbakterie" at det er sånn typisk liten greie man smitter med seg av folk som er i sykehuset generelt.. Men jeg har aldri vært i sykehuset, og ingen av de jeg har vært ,med har vær der. Uansett , dette ble jo først behandlet men nå er det tilbake igjen så fort jeg begynte å dusje fra topp-tå... Anonymkode: 06f89...b07
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Øredråpene: Cetraxal Comp Middels sterk salve: Locoid 0,1% krem Sterk cortisol salve: Betnovat (mest effektiv på å ta knekken på eksem i øret Ulempen er at ingen av disse ovenfor bør misbrukes... Og nå står jeg ganske fast og oppgitt Anonymkode: 06f89...b07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå