Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bor her? Hvordan er det? Positive og negative erfaringer? Takk :)

Anonymkode: 62e1b...a8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde der i oppveksten, men flyttet derfra da jeg var 22. Dette er over 25 år siden. Men jeg kunne aldri tenkt meg å bo på Romsås igjen. Det har et hardnakket, gammelt dårlig rykte på seg. Mye innvandrere. En gang mange år etter at jeg flyttet derfra, skulle jeg opp på Romsås for å besøke noen som hadde bosatt seg der. Jeg tok t-banen dit. I heisen opp fra undergrunnen til senternivå, var vi 11 stykker i heisen. 10 brune og 1 hvit...meg.

Det er kanskje blitt bedre der nå enn da jeg vokste opp, men den gangen var det mye hasj og narkotika blant ungdommen der.

Anonymkode: 50647...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Romsås er det dårligste av det dårlige i Groruddalen. "Kun" blokker, og masse masse innvandrere....

Anonymkode: 22d1e...80d

AnonymBruker
Skrevet

hadde valgt grorud og oppover tbanelinjen, buss som går til byn om natta,ikke til romsås ned til vestli.

Anonymkode: 1216f...6ef

Gjest Froning
Skrevet

Interessant at dette ble postet i hus og hage:fnise:

Romsås har blitt veldig fint, det er en veldig enkel plass å bo og ligger klistra inntil marka. Mange innvandrere og en del bråkete unger når man sitter på verandaen er minuset.

Mye hasj der nå og :fnise:

Sett bort i fra det har Romsås et negativt rykte som er blåst ut av proposjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...