AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Noen som bor her? Hvordan er det? Positive og negative erfaringer? Takk Anonymkode: 62e1b...a8b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Jeg bodde der i oppveksten, men flyttet derfra da jeg var 22. Dette er over 25 år siden. Men jeg kunne aldri tenkt meg å bo på Romsås igjen. Det har et hardnakket, gammelt dårlig rykte på seg. Mye innvandrere. En gang mange år etter at jeg flyttet derfra, skulle jeg opp på Romsås for å besøke noen som hadde bosatt seg der. Jeg tok t-banen dit. I heisen opp fra undergrunnen til senternivå, var vi 11 stykker i heisen. 10 brune og 1 hvit...meg. Det er kanskje blitt bedre der nå enn da jeg vokste opp, men den gangen var det mye hasj og narkotika blant ungdommen der. Anonymkode: 50647...e8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Romsås er det dårligste av det dårlige i Groruddalen. "Kun" blokker, og masse masse innvandrere.... Anonymkode: 22d1e...80d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 hadde valgt grorud og oppover tbanelinjen, buss som går til byn om natta,ikke til romsås ned til vestli. Anonymkode: 1216f...6ef
Gjest Froning Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 Interessant at dette ble postet i hus og hage Romsås har blitt veldig fint, det er en veldig enkel plass å bo og ligger klistra inntil marka. Mange innvandrere og en del bråkete unger når man sitter på verandaen er minuset. Mye hasj der nå og Sett bort i fra det har Romsås et negativt rykte som er blåst ut av proposjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå