AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #21 Skrevet 20. juni 2017 På 6/18/2017 den 12.07, penny_ skrev: Jeg ville aldri hatt innekatt. Jeg mener det er på grensen til dyreplageri. BC! Du aner ikke hva du prater om! Det er målt pluss og minus med inne/utekatt og det er havnet på innekatt gir best livskvalitet for katten ! Opp med ræva dere som sender katter ut uansett omgivelser! Det går ekstremt bra med sele for katter, men det viste dere vel ikke eller hva... . Kjør stimuli , stimuli stimuli, lek og tilrettelegg for katten inne ! Er så lei av tortur av katter (!), aaaaaltfor tidlig død (" pytt pytt, katten lå nesten delt I to , påkjørt, jaja , det var det " holdningen ! Det er ytterst få steder der faktisk trygt å sende katter ut. De fins dog. Folk gir katter en elendig verdi, de er ikke mer verdt enn dritten under skoene. Anonymkode: 00440...5b8 1
Ava+, Skrevet 20. juni 2017 #22 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har en innekatt som bor i min 65 kvm leilighet, og han er strålende fornøyd med livet. Han lufter seg på altanen to-tre ganger for dagen og er fornøyd med det. Han er noe spesiell, fikk han fra dyrebeskyttelsen, så han er livredd verden utenfor. Å ha innekatt er null problem så lenge katten har et gemytt som går overens med et begrenset liv inne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå