AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Jeg så ikke at det var mugg på frukten før jeg rørte på den, og det var mye. Så at det kom mye "støv" i lufta når jeg var borti, så pustet inn det! Noen som vet om det er skadelig ?? Det samme skjedde for 3 dager siden.. ( ja, jeg glemmer at jeg har frukt ) Anonymkode: 2a108...065
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Skal du bekymre deg for bagateller som dette så kan du slutte å leve. Er du derimot hyperallergisk mot mugg så er dette nok til at du vet du skal sette adtenalin og ringe 113. Anonymkode: dcdf5...684 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal du bekymre deg for bagateller som dette så kan du slutte å leve. Er du derimot hyperallergisk mot mugg så er dette nok til at du vet du skal sette adtenalin og ringe 113. Anonymkode: dcdf5...684 Jeg er vell kanskje litt hysterisk ja men har vell egentlig alltid hørt at mugg er farlig å puste inn(?)..:p Anonymkode: 2a108...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå