Gå til innhold

Og der ble jeg også single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært kjærester i et halvt år og nå gjorde han det slutt. Er så lei meg og bare gråter og gråter. Føler at jeg har grått så mye nå at jeg er helt tom innvendig. Jeg hadde aldri trodd at han ville komme til å gå fra meg.  Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet heller ikke hva jeg vil med denne tråden, men måtte bare få det ut et sted. 

Anonymkode: 51b5c...756

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hug: Stor klem til deg. Hvorfor gjorde han det slutt? 

Anonymkode: 3a0e7...f46

• Liker 2
Skrevet

Sender deg en god klem. Det vil bli bedre. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Forstår det er trist, men husk at man er jo fortsatt i date-fasen etter et halvt år. Man vet ikke om man faktisk passer sammen enda. Så å forvente at han aldri ville kommet til å gjøre det slutt er nok å ha litt i overkant stor tro på et så ferskt forhold. 

Ta det noen dager med skikkelig kjærlighetssorg nå. Gjør akkurat det du føler for. Også tørker du tårene og begynner å se framover igjen. Det vil fortsatt gjøre vondt, men ved å rette blikket opp og fortsette med dagligdagse aktiviteter så kommer du deg raskere. 

Det går over. :klemmer:

Anonymkode: ad50a...361

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:hug: Stor klem til deg. Hvorfor gjorde han det slutt? 

Anonymkode: 3a0e7...f46

Takk, Mistet følelsene sier han.

Skrevet

Kjøp deg en stoooor boks iskrem med god samvittighet. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Forstår det er trist, men husk at man er jo fortsatt i date-fasen etter et halvt år. Man vet ikke om man faktisk passer sammen enda. Så å forvente at han aldri ville kommet til å gjøre det slutt er nok å ha litt i overkant stor tro på et så ferskt forhold. 

Ta det noen dager med skikkelig kjærlighetssorg nå. Gjør akkurat det du føler for. Også tørker du tårene og begynner å se framover igjen. Det vil fortsatt gjøre vondt, men ved å rette blikket opp og fortsette med dagligdagse aktiviteter så kommer du deg raskere. 

Det går over. :klemmer:

Anonymkode: ad50a...361

Jeg syns vi har hatt det så fint sammen bare og derfor er jeg overrasket. Han har vært kjærlig og fin fra dag en og så bare ikke den komme. Stort sett så merker man jo når forholdet skranter, men vi har jo knapt hatt noen konflikter. Ja, jeg må tørke tårene, men fy fillern som det svir akkurat nå!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns vi har hatt det så fint sammen bare og derfor er jeg overrasket. Han har vært kjærlig og fin fra dag en og så bare ikke den komme. Stort sett så merker man jo når forholdet skranter, men vi har jo knapt hatt noen konflikter. Ja, jeg må tørke tårene, men fy fillern som det svir akkurat nå!

Noen mennesker er ikke de en tror de er...

Anonymkode: 1c1af...0af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet for litt over et halvt år siden nå, og for meg kom det som lyn fra klar himmel. Vi hadde ingen konflikter/aldri kranglet, bare timer før han slo opp snakket han lenge om hvor bra jeg var å være sammen med og at vi skulle bli gamle sammen. Så kom det plutselig frem at han ikke bare slo opp, men også hadde prøvd å gjøre det lenge. Jeg var helt knust og lurte oppriktig på hvordan jeg skulle kunne stole på at det forhold var bra igjen. Men det gikk over, og nå er jeg nyforelsket og har bestemt meg for at man må tørre å satse. Selv om jeg er dritredd. Jeg er glad for at min eks gjorde det slutt nå, for jeg ser jo at selv om vi ikke hadde noen konflikter og hadde det veldig fint inne i vår egen lille boble, kunne vi ikke fungert utenfor den. Og kanskje du også ser en gang i fremtiden at det var rett av eksen din å gjøre det slutt.

Tillat deg selv å sørge og synes at verden er et drittsted. Bedre dager kommer, jeg lover.

Anonymkode: 947c6...a8c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært kjærester i et halvt år og nå gjorde han det slutt. Er så lei meg og bare gråter og gråter. Føler at jeg har grått så mye nå at jeg er helt tom innvendig. Jeg hadde aldri trodd at han ville komme til å gå fra meg.  Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet heller ikke hva jeg vil med denne tråden, men måtte bare få det ut et sted. 

Huff, føler virkelig med deg! Det er ingenting som kan trøste akk når det står på dessverre, men bare hang in there, så vil det bli bedre selv om du ikke tror/kan tenke tanken akkurat nå. Jeg er litt i samme situasjon selv, går bedre, men har tunge stunder innimellom enda. Vi har vært sammen i tykt og tynt i 8 år, og det er barn med i bildet, så jeg er jo nødt til å forholde meg til han. Vi hadde mer problemer enn bra dager, likevel sier hjertet noe annet enn fornuften. Vil anbefale deg og ikke følg med på han i sosiale medier, jeg er glad jeg ikke har face book. Vet det hadde vært vanskelig å la være og sjekke ut hva han gjør osv. Håper du har gode venner som er der for deg nå, bruk de. Godta følelsene dine, sørg en uke og så begynner det nok allerede da å se litt lysere ut:-) (håper jeg i hvert fall) Fokuser på andre ting og slutt å gruble. Masse lykke til fra meg!

Skrevet

Takk, Mistet følelsene sier han.

Samme skjedde med meg (jeg ble dumpa av en som "mistet" følelsene, og det var et klassisk rebound-tilfelle. Vet ikke om det gjelder her..

Skrevet

Kjærlighetsorg er grusomt når det står på :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet for litt over et halvt år siden nå, og for meg kom det som lyn fra klar himmel. Vi hadde ingen konflikter/aldri kranglet, bare timer før han slo opp snakket han lenge om hvor bra jeg var å være sammen med og at vi skulle bli gamle sammen. Så kom det plutselig frem at han ikke bare slo opp, men også hadde prøvd å gjøre det lenge. Jeg var helt knust og lurte oppriktig på hvordan jeg skulle kunne stole på at det forhold var bra igjen. Men det gikk over, og nå er jeg nyforelsket og har bestemt meg for at man må tørre å satse. Selv om jeg er dritredd. Jeg er glad for at min eks gjorde det slutt nå, for jeg ser jo at selv om vi ikke hadde noen konflikter og hadde det veldig fint inne i vår egen lille boble, kunne vi ikke fungert utenfor den. Og kanskje du også ser en gang i fremtiden at det var rett av eksen din å gjøre det slutt.

Tillat deg selv å sørge og synes at verden er et drittsted. Bedre dager kommer, jeg lover.

Anonymkode: 947c6...a8c

Merkelig at en person kan i det ene øyeblikket si at man skal bli gamle sammen for så i neste å gjøre det slutt? Og i tillegg si at han har prøvd å gjøre det slutt lenge? Mistenker at det er noe slikt her også, at han egentlig har prøvd eller hatt lyst til å gjøre det slutt uten at jeg har vært klar over det. Følelser blir jo ikke borte over natten akkurat. Jeg tenker faktisk nå at han antakelig bare har ventet på en sjanse til å gjøre det slutt. Det merkelige er at han har klart å holde masken så lenge. For meg så kom det jo helt ut av det blå, men dette har han mest sannsynlig tenkt på en stund.

Ja akkurat nå så syns jeg at verden er et drittsted. Jeg vet sannelig ikke om jeg kan tørre å stole på en mann igjen etter en slik opplevelse. Klart at det finnes gode menn der ute, men en slik dumping gir et sjokk i kroppen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Steffieboy skrev:

Samme skjedde med meg (jeg ble dumpa av en som "mistet" følelsene, og det var et klassisk rebound-tilfelle. Vet ikke om det gjelder her..

Jeg tror egentlig ikke det, for han hadde ikke hatt noen kjæreste på veldig lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del som går inn i bekvemmelighetsforhold, selv om ikke følelsene er der, og så prøver de å få det til, men det funker ikke alltid. Noen klarer det til og med livet ut. 

Anonymkode: eff16...682

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er så trist å høre om sånt, er jo helt forferdelig å bli så tatt på senga. 

Min teori er at mennene kanskje ikke er helt i kontakt med egne følelser, eller er veldig gode på å skjule hva de tenker. Noen vil kanskje heller ha kjæreste enn dama selv. Ofte får man ingen god forklaring. 

Mitt råd er i alle fall å tenke a du skal ha en som virkelig vil ha deg, og ikke bare i noen måneder. Målet er vel et langvarig forhold over mange år, og da må man ha en stabil person som vet hvor hjertet sitt er. En mager trøst nå, men jeg tror du vil være glad for det om en stund. 

Anonymkode: 23129...22d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Etter mitt forrige(og mitt livs vanskeligste) brudd lagde jeg en liste over alle ting jeg hadde lyst til, var redd for eller ting jeg absolutt ikke ville gjort under normale omstendigheter. Så jeg kjøpte meg en enveisbillett og dro på backpacking alene i Europa. Møtte noen helt fantastiske mennesker og fikk se mange vakre steder, og jeg forelsket meg i livet helt på nytt igjen. Hoppet i fallskjerm, dro på fjelltur alene med slanger og edderkopper, prøvde drugs for første og siste gang :fnise: Jeg gjorde virkelig mye rart på den turen, men det er den beste opplevelsen jeg har hatt i mitt liv! Har følt meg som et helt nytt menneske siden den gang, og jeg merker fremdeles rippeleffekten i den grad at jeg er mye flinkere til å komme meg ut av komfortsona. Og det er så utrolig givende!

Endret av Soulless
Leif
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Soulless skrev:

Etter mitt forrige(og mitt livs vanskeligste) brudd lagde jeg en liste over alle ting jeg hadde lyst til, var redd for eller ting jeg absolutt ikke ville gjort under normale omstendigheter. Så jeg kjøpte med en enveisbillett og dro på backpacking alene i Europa. Møtte noen helt fantastiske mennesker og fikk se mange vakre steder, og jeg forelsket meg i livet helt på nytt igjen. Hoppet i fallskjerm, dro på fjelltur alene med slanger og edderkopper, prøvde drugs for første og siste gang :fnise: Jeg gjorde virkelig mye rart på den turen, men det er den beste opplevelsen jeg har hatt i mitt liv! Har følt meg som et helt nytt menneske siden den gang, og jeg merker fremdeles rippeleffekten i den grad at jeg er mye flinkere til å komme meg ut av komfortsona. Og det er så utrolig givende!

Wow! Så kult og inspirerende! : ) 

Anonymkode: eff16...682

Skrevet

Uff, så leit! Håper du får grått fra deg og så letner det mest sannsynlig om en stund :) 
Du kan jo si til ham at det blir lettere for deg å komme videre, hvis du vet hvorfor dette skjedde.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, rikoChett skrev:

Uff, så leit! Håper du får grått fra deg og så letner det mest sannsynlig om en stund :) 
Du kan jo si til ham at det blir lettere for deg å komme videre, hvis du vet hvorfor dette skjedde.

Men han har jo allerede sagt hva som skjedde. Han har mistet følelsene sine for meg. Jeg skjønner jo at det ikke er noe poeng i å være sammen med en som ikke vil ha meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...