AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #41 Skrevet 15. juni 2017 Isbit-trikset er det deiligste. Når han suger på en isbit og slikker meg med iskald tunge. Herregud så deilig. Det samme sier han det er når jeg suger han etter å ha sugd på en isbit, han vrir seg i nytelse Anonymkode: 4f744...050 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #42 Skrevet 15. juni 2017 Mann i 30+ åra, av 6 forhold var det kun ei som ikke likte å suge. Resten elsket å suge. Jeg elsker å slikke og kose med gpunktet +anal play. De kommer like hardt hver gang og slikker gjerne flere ganger, jentas orgasme gir meg mer glede enn min egen orgasme. (elsker å komme jeg også) Anonymkode: 3cb66...ef3 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 15. juni 2017 #43 Skrevet 15. juni 2017 Mitt inntrykk er at menn flest liker munnsex og at mange av dem er nokså flinke. Kanskje jeg har blitt så gammel at mine partnere, som stort sett er eldre enn meg, har så mange års erfaring og mye trening at de både vil og kan slikke?
FluffyJuggernaut Skrevet 15. juni 2017 #44 Skrevet 15. juni 2017 Jeg syns det er vanskelig å beskrive. Noen ganger er jeg kjempe sensitiv og han trenger bare å berøre klitten med hard tungespiss 1 minutt før jeg kommer. Andre gang krever jeg litt mer og da er det deilig når han varierer mellom hard og myk tunge samtidig som han fingrer meg. Det er så mye annet som kjennes godt, kjæresten min slikker som en gud.
jabx Skrevet 15. juni 2017 #45 Skrevet 15. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å blir slikket! Mye bedre enn selve samleiet. Skulle ønske jeg hadde en som slikket meg hver dag, helst begynt å slikke meg hver morgen før jeg står opp mens jeg er i halvsøvne❤ Det kjennes så mykt og deilig ut. Noen som har prøvd slikkemaskin? Vurderer å gå til anskaffelse av det. Anonymkode: 5cebf...06b Det er jo bare å finne deg en mann som gjerne slikker deg når som helst. De finnes der ute.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #46 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, jabx skrev: Det er jo bare å finne deg en mann som gjerne slikker deg når som helst. De finnes der ute. Ikke alle veit hva de holder på med. Slikkemaskin er moro greier! Anbefales! Anonymkode: ceb9a...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #47 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hahaha noen som er hårsår her ingen som vil slikke deg? Anonymkode: 50562...3da Jeg nei, er jo du som overdriver og er sår her om du ikke tåler at fitte smaker fitte. Her i gården blir jeg slikka hver dag, oftest både morgen og kveld, enten jeg har dusja eller ei hvis du absolutt vil vite det. Anonymkode: ceb9a...a5f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #48 Skrevet 15. juni 2017 Det er bare å se på hvordan en mann spiser is: 1) Med skje fra en kopp: Kommer ikke til å slikke 2) Ved å bruke tennene til å bite av store biter av isen: Kommer ikke til å få lov til å slikke 3) Ved å beundre og verdsette isen. Han tar små men bestemte biter med tungen, og jobber seg rundt isen for at ingenting skal renne av: God oralsex. Anonymkode: d6b1e...c0b
jabx Skrevet 15. juni 2017 #49 Skrevet 15. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle veit hva de holder på med. Slikkemaskin er moro greier! Anbefales! Anonymkode: ceb9a...a5f For det går jo ikke an å lære heller. Helt umulig.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #50 Skrevet 15. juni 2017 På 14.6.2017 den 23.44, AnonymBruker skrev: Altså, han har jo prøvd det et par ganger for mange år siden, men han liker det ikke. Jeg var helt nydusjet og nybarbert begge ganger, så det var ikke jeg som skremte han eller noe sånt. Han synes bare det er ekkelt å ha munnen sin på et kjønnsorgan. Anonymkode: 55df9...8de ehh.. like for like. Hvis han skal bli sugd, må han slikke fitte.. Er mann, og nybarbert fitte er så sykt digg.. Har aldri sagt nei til å slikke dama... og kan ikke forestille meg at det skulle skje. Slikke dama, på klitoris, fittelepper og gjerne også i rompa helt til hun kommer er vannvittig opphissende! Anonymkode: 820a0...4a3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå