AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #21 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Jepp. Alt er min feil. U got me. Anonymkode: d08a3...f4a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #22 Skrevet 14. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, han har jo prøvd det et par ganger for mange år siden, men han liker det ikke. Jeg var helt nydusjet og nybarbert begge ganger, så det var ikke jeg som skremte han eller noe sånt. Han synes bare det er ekkelt å ha munnen sin på et kjønnsorgan. Anonymkode: 55df9...8de Haha hva faen? Dump! Har heldigvid aldri møtt en mann som ikke elsker å slikke. Menn som ikke slikker får ikke sex av meg , kanskje jeg stimulerer penisroten dems eller noe men ikke penishodet hvertfall så får de kjenne åssen det er å ikke bli slikka stimuleringsmessig. Er jo klitten damer har alle nervene, burde være rule 101 Anonymkode: ceb9a...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #23 Skrevet 14. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Føler folk ser på suging som noe som er veldig vanlig mens slikking er mer kinky. Anonymkode: 0be25...608 Slikking er da helt vanlig, hvor gamle er dere egentlig? Anonymkode: ceb9a...a5f 2
Perle Skrevet 14. juni 2017 #24 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, kattepusen skrev: For meg: ingenting. Samme. Nesten fått intrykk av at jeg er den eneste.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #25 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slikking er da helt vanlig, hvor gamle er dere egentlig? Anonymkode: ceb9a...a5f 2 av 8 har slikket meg så jeg ser ikke på det som vanlig. De andre gadd ikke/ville ikke/tenner ikke på å slikke. Jeg sugde alle og de tok det som en selvfølge. Anonymkode: 0be25...608 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #26 Skrevet 14. juni 2017 18 minutter siden, canacas skrev: Jepp. Alt er min feil. U got me. Du gir inntrykk av å aldri ta feil. Aldri gjør du visst feil heller. Derfor jeg nevnte det. Vi har mye å lære av deg. Anonymkode: 5f4eb...f08 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #27 Skrevet 14. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 av 8 har slikket meg så jeg ser ikke på det som vanlig. De andre gadd ikke/ville ikke/tenner ikke på å slikke. Jeg sugde alle og de tok det som en selvfølge. Anonymkode: 0be25...608 Det som er selvfølge er jo å slikke damen. Det er klitoris som gir oss orgasme, meget sjeldent penetrering. Menn får orgasme av penetrering, de må ikke suges for å få stimuli. Sex uten slikking for meg er ikke verdt det, da kan han like gjerne knulle meg i hånda om han bare skal pumpe i fitta uten å slikke meg før og underveis til orgasme, gir meg ingenting. Menn som ikke slikker er de værste egoistene, tenk om vi bare skulle kost med ballene dems aldri pikken. Så bortkasta og lite givende er det å ikke bli slikket. Ligger ikke med han igjen om jeg hadde møtt en mann som hadde så liten peil på kvinnekroppen. Har heldigvis aldri møtt det utenom når jeg var tenåring og lå med jomfruer men selv han ene der gikk rett ned på meg. Alle voksne menn slikker som obligatorisk del av foreplay er min erfaring! Hadde mildt sagt blitt sjokkert om en voksen mann ikke gjorde det Anonymkode: ceb9a...a5f 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. juni 2017 #28 Skrevet 15. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gir inntrykk av å aldri ta feil. Aldri gjør du visst feil heller. Derfor jeg nevnte det. Vi har mye å lære av deg. Anonymkode: 5f4eb...f08 Du leser det du vil lese skjønner jeg. Er bare ærlig, og er også bare et menneske. Med alle feil og mangler det innebærer. Jeg anser meg selv såpass spesiell så jeg tror egentlig jeg har litt mer feil og mangler enn folk flest. Så kan du irritere deg over det og.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #29 Skrevet 15. juni 2017 3 timer siden, canacas skrev: Du leser det du vil lese skjønner jeg. Er bare ærlig, og er også bare et menneske. Med alle feil og mangler det innebærer. Jeg anser meg selv såpass spesiell så jeg tror egentlig jeg har litt mer feil og mangler enn folk flest. Så kan du irritere deg over det og. Fint. Da har jeg litt å irritere meg over i helgen som kommer. Anonymkode: 5f4eb...f08 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #30 Skrevet 15. juni 2017 Jeg elsker å blir slikket! Mye bedre enn selve samleiet. Skulle ønske jeg hadde en som slikket meg hver dag, helst begynt å slikke meg hver morgen før jeg står opp mens jeg er i halvsøvne❤ Det kjennes så mykt og deilig ut. Noen som har prøvd slikkemaskin? Vurderer å gå til anskaffelse av det. Anonymkode: 5cebf...06b 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #31 Skrevet 15. juni 2017 Bj for mannen har vært en lengre tradisjon enn enn slikking av dama. Selv ved ons er det mange damer som skyr tanken på å gi bj selv uten kondom. Slikking er det litt verre med. Det er også enklere for en mann å vaske kølla enn tiden det tar en dame og rense musa. Siden det kommer en del naturlig saft fra musa når damen er opphisset så følger det gjerne med "fitteduft", hvor disse i kombinasjon kan gi direkte avsmak mtp tanke på evt. sopp eller annen infeksjon. I parforhold er det jo noe man jobbe sammen om. Anonymkode: 13933...dfc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #32 Skrevet 15. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også enklere for en mann å vaske kølla enn tiden det tar en dame og rense musa. Siden det kommer en del naturlig saft fra musa når damen er opphisset så følger det gjerne med "fitteduft", hvor disse i kombinasjon kan gi direkte avsmak mtp tanke på evt. sopp eller annen infeksjon. I parforhold er det jo noe man jobbe sammen om. Anonymkode: 13933...dfc Hihihihi du er ikke gamle gutten skjønner jeg? Lær deg litt om kroppsanatomi du, vagina er selvrensende daglig og til enhver tid gjennom døgnet og regnes som den reneste kroppsdelen på mennesker. En "naturlig saft" som du kaller det har en "fitteduft" ja, men den er så svak at det ikke skal føre til ubehag, og den inneholder feromoner som er et duft stoff som er til for å øke seksuell opphisselse hos menn. "Saften" er helt nødvendig både for å tenne menn enda mer enn bare det visuelle, og ikke minst for at noe skal kunne komme inn i vagina uten ubehag. (Har du prøvd å spise en pakke mariekjeks med tørr munn og uten noe vann å skylle ned med? Eller tatt en skje kanel i munnen uten å få skyldt ned med vann? Ikke spesielt digg følelse i munnen) Hvis underlivet har sopp eller infeksjoner har det jo litt å si for lukt og smak, men det er ikke spesielt vanlig å gå rundt i lengre perioder med infeksjoner i underlivet. Menn kan også få sopp og infeksjoner, og ettersom penis ikke er selvrensende slik en vagina er lukter det mere kuk av kuk enn det lukter fitte av fitte. Bare etter noen timer fester det seg svette og smog under forhuden, som gir intens avsmak (men vi klager som oftest ikke av den grunn, voksne folk vet at sex lukter og smaker sex) så penis må vaskes mange ganger gjennom dagen grundig for å være like ren som en vagina er. Det var dagens underlivsleksjon til Aleksander 17,5 år og andre som måtte være like kunnskapsløse Anonymkode: ceb9a...a5f 13
Gjest Ingenting2 Skrevet 15. juni 2017 #33 Skrevet 15. juni 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bj for mannen har vært en lengre tradisjon enn enn slikking av dama. Selv ved ons er det mange damer som skyr tanken på å gi bj selv uten kondom. Slikking er det litt verre med. Det er også enklere for en mann å vaske kølla enn tiden det tar en dame og rense musa. Siden det kommer en del naturlig saft fra musa når damen er opphisset så følger det gjerne med "fitteduft", hvor disse i kombinasjon kan gi direkte avsmak mtp tanke på evt. sopp eller annen infeksjon. I parforhold er det jo noe man jobbe sammen om. Anonymkode: 13933...dfc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #35 Skrevet 15. juni 2017 27 minutter siden, Alterego666 skrev: For meg som giver: Alt. Anonymkode: 5cebf...06b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #36 Skrevet 15. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hihihihi du er ikke gamle gutten skjønner jeg? Lær deg litt om kroppsanatomi du, vagina er selvrensende daglig og til enhver tid gjennom døgnet og regnes som den reneste kroppsdelen på mennesker. En "naturlig saft" som du kaller det har en "fitteduft" ja, men den er så svak at det ikke skal føre til ubehag, og den inneholder feromoner som er et duft stoff som er til for å øke seksuell opphisselse hos menn. "Saften" er helt nødvendig både for å tenne menn enda mer enn bare det visuelle, og ikke minst for at noe skal kunne komme inn i vagina uten ubehag. (Har du prøvd å spise en pakke mariekjeks med tørr munn og uten noe vann å skylle ned med? Eller tatt en skje kanel i munnen uten å få skyldt ned med vann? Ikke spesielt digg følelse i munnen) Hvis underlivet har sopp eller infeksjoner har det jo litt å si for lukt og smak, men det er ikke spesielt vanlig å gå rundt i lengre perioder med infeksjoner i underlivet. Menn kan også få sopp og infeksjoner, og ettersom penis ikke er selvrensende slik en vagina er lukter det mere kuk av kuk enn det lukter fitte av fitte. Bare etter noen timer fester det seg svette og smog under forhuden, som gir intens avsmak (men vi klager som oftest ikke av den grunn, voksne folk vet at sex lukter og smaker sex) så penis må vaskes mange ganger gjennom dagen grundig for å være like ren som en vagina er. Det var dagens underlivsleksjon til Aleksander 17,5 år og andre som måtte være like kunnskapsløse Anonymkode: ceb9a...a5f tøvprat. fitte stinker om den ikke vaskes daglig Anonymkode: 50562...3da 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #37 Skrevet 15. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: tøvprat. fitte stinker om den ikke vaskes daglig Anonymkode: 50562...3da Og kuk stinker og smaker ufyselig om den ikke vaskes hver time. Men her er vi voksne og jeg tror du har forvilla deg på feil forum. Anonymkode: ceb9a...a5f 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #38 Skrevet 15. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: tøvprat. fitte stinker om den ikke vaskes daglig Anonymkode: 50562...3da Men de fleste oppegående damer dusjer vel hver dag og vasker seg skikkelig. Lukter ikke vindt av musa mi da. Anonymkode: 5cebf...06b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #39 Skrevet 15. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og kuk stinker og smaker ufyselig om den ikke vaskes hver time. Men her er vi voksne og jeg tror du har forvilla deg på feil forum. Anonymkode: ceb9a...a5f hahaha noen som er hårsår her ingen som vil slikke deg? Anonymkode: 50562...3da 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #40 Skrevet 15. juni 2017 Ble jævlig kåt av å lese gjennom denne tråden😈 Anonymkode: 2b963...927 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå