Gå til innhold

Kvinner&munnsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det beste med munnsex?

Anonymkode: 1f8aa...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når han slikker klitoris og blåser på den slik at den blir litt kald og så slikker han med varm tunge etterpå. <3

Anonymkode: 0be25...608

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å finne en mann som gidder. Jeg var veldig bortskjemt da jeg var yngre og trodde liksom alle menn likte å slikke fitte. Så har jeg vært i noen forhold etter det hvor jeg har gitt opp etter hvert (det er tydeligvis ikke så interessant for alle) og nå håper jeg bare å finne en slik partner jeg hadde for et tiår siden. *sukk*

Anonymkode: fa73a...2e8

• Liker 10
Skrevet

For meg: ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Nån han har helt stiv tungespiss og kjører den fort frem og tilbake på klitten, så drar den mykere opp og ned langs og på siden langs sprekken og kjønnsleppene, og opp igjen på klitten, rotere tunga og grafse ansiktet skikkelig inn, så frem og tilbake med hard tungespiss på klitten igjen. Gjerne avveksle med fingrene og stikke en finger inn, og ja som nevnt over når han blåser på den og kommer med varm våt tunge etterpå. 

Anonymkode: ceb9a...a5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

For meg: ingenting. 

Enig. 

Anonymkode: f7af7...752

Gjest Ingenting2
Skrevet

Det er ganske overveldende hvor få menn som kan gjøre dette bra, uten at jeg sovner. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært så heldig å få oppleve dette, så jeg vet ikke. Er ung (25) og har vært sammen med samboer siden jeg var 18. Har ikke hatt noen andre. 

Anonymkode: 55df9...8de

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært så heldig å få oppleve dette, så jeg vet ikke. Er ung (25) og har vært sammen med samboer siden jeg var 18. Har ikke hatt noen andre. 

Så må du be han gjøre det!! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Så må du be han gjøre det!! 

Altså, han har jo prøvd det et par ganger for mange år siden, men han liker det ikke. Jeg var helt nydusjet og nybarbert begge ganger, så det var ikke jeg som skremte han eller noe sånt. Han synes bare det er ekkelt å ha munnen sin på et kjønnsorgan.

AnonymBruker
Skrevet

Liker det i tankene, men ikke i praksis.

Anonymkode: 9b35f...f95

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han har jo prøvd det et par ganger for mange år siden, men han liker det ikke. Jeg var helt nydusjet og nybarbert begge ganger, så det var ikke jeg som skremte han eller noe sånt. Han synes bare det er ekkelt å ha munnen sin på et kjønnsorgan.

Ok. Gir du han blowjobs? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ok. Gir du han blowjobs? 

Ikke helt blow, nei, da jeg ikke ønsker at han skal komme i munnen min. Suger han imidlertid nesten hver gang vi har sex, som forspill. Har ikke noe i mot å gjøre det, i motsetning til det han har. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er behagelig men definitivt ikke noe jeg hadde savnet. Han jeg har et opplegg med nå elsker å gjøre det og han blir veldig tent, heldigvis driver han ikke på med det i evigheter. 

Anonymkode: e7a51...4f5

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke helt blow, nei, da jeg ikke ønsker at han skal komme i munnen min. Suger han imidlertid nesten hver gang vi har sex, som forspill. Har ikke noe i mot å gjøre det, i motsetning til det han har. 

Ok. Jeg har en oppfattelse av at oralsex gitt til menn er liksom en vanlig del av sex, nærmest obligatorisk. Noe de fleste gjør. Men det er ikke alltid likedan den andre veien. Synes det er synd, og argumentet med at han ikke vil ha et kjønnsorgan i munnen er ganske tynt. Den første gangen (og mange ganger generelt) - når kvinner gir oralsex så er det vel som oftes for å gi mannen nytelse, ikke fordi vi absolutt vil ha et kjønnsorgan i munnen liksom... 

Jeg har vært heldig da, alle mine kjærester har likt å slikke. Jeg synes det er dødsdigg og absolutt en av de beste orgasmene man kan få. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ok. Jeg har en oppfattelse av at oralsex gitt til menn er liksom en vanlig del av sex, nærmest obligatorisk. Noe de fleste gjør. Men det er ikke alltid likedan den andre veien. Synes det er synd, og argumentet med at han ikke vil ha et kjønnsorgan i munnen er ganske tynt. Den første gangen (og mange ganger generelt) - når kvinner gir oralsex så er det vel som oftes for å gi mannen nytelse, ikke fordi vi absolutt vil ha et kjønnsorgan i munnen liksom... 

Jeg har vært heldig da, alle mine kjærester har likt å slikke. Jeg synes det er dødsdigg og absolutt en av de beste orgasmene man kan få. 

Enig. Føler folk ser på suging som noe som er veldig vanlig mens slikking er mer kinky.

Anonymkode: 0be25...608

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Anonymkode: f7af7...752

Også enig. 

Anonymkode: 9ba34...d84

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, canacas skrev:

Det er ganske overveldende hvor få menn som kan gjøre dette bra, uten at jeg sovner. 

Få deg mer søvn kanskje? Velger du feil menn? Eller kanskje du er elendig på å få menn til å slappe av med deg under sexen? Menn er ikke leketøy som er bygget for din tilfredstillelse. Sex krever samhandling

Anonymkode: 5f4eb...f08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir meg absolutt ingenting

Anonymkode: 86a70...667

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få deg mer søvn kanskje? Velger du feil menn? Eller kanskje du er elendig på å få menn til å slappe av med deg under sexen? Menn er ikke leketøy som er bygget for din tilfredstillelse. Sex krever samhandling

Anonymkode: 5f4eb...f08

Jepp. Alt er min feil. U got me. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...