AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Kvinne på 31 her. For 1 mnd siden skulle jeg ta en UVI-prøve, de de fant der var store mengder protein. Jeg fikk beskjed om å skaffe en legetime for å få sjekket dette, i og med at det ikke var UVI da. Fikk beskjes om å gå hjem. På samme tid begynte jeg også å få en del diare uansett hva jeg spiste. Det har jeg fortsatt. For rundt 4 uker siden oppdaget jeg at jeg har en hard klump bak i nakken. Og jeg oppdaget nettopp en framme på halsen. Jeg sliter ikke med hodepine, men svimmelhet der i mot, ja. Er det grunn til å søke lege, eller er jeg bare hypkonder? Jeg har virkekig 0 energi nå for dagen, og sover 12 timer minst. Men tror dette har sammenheng med sommer og pollen. Anonymkode: 04823...826
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Hvem sa du skulle gå hjem? Skjønte ikke helt.. Sjekka legen opp det med proteinuri? Har man diare hele tiden så går man til legen ja. Anonymkode: 01e36...193
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem sa du skulle gå hjem? Skjønte ikke helt.. Sjekka legen opp det med proteinuri? Har man diare hele tiden så går man til legen ja. Anonymkode: 01e36...193 Legen ba meg gå hjem. Nei, han bare så på meg og ba meg gå hjem. Anonymkode: 04823...826
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Det høres ut som du ikke føler deg anerkjent og sett av din lege. De plagene du beskriver er noe som i alle fall hadde fått meg til å oppsøke lege. Utvekster som ikke er bein eller muskler eller sener tenker jeg de fleste ville fått sjekket ut. Synes det er utrolig dårlig at legen din bare ba deg om å gå hjem uten å forklare deg hva proteinet i urinen kom av. Anonymkode: bc1be...b63
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som du ikke føler deg anerkjent og sett av din lege. De plagene du beskriver er noe som i alle fall hadde fått meg til å oppsøke lege. Utvekster som ikke er bein eller muskler eller sener tenker jeg de fleste ville fått sjekket ut. Synes det er utrolig dårlig at legen din bare ba deg om å gå hjem uten å forklare deg hva proteinet i urinen kom av. Anonymkode: bc1be...b63 Ja jeg er enig! Tror jeg bestiller meg en ny time hos fastlege allerede i morgen. Prøvd å lese meg opp på hva proteinet i urinen kom av, men det var jo flerfoldige forskjellige årsaker. Anonymkode: 04823...826
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå