Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mandag kveld bestilte jeg en pakke fra Oslo (jeg bor i Trondheim), har fått sporingsnummer og den blir levert på døra, eller plassert utafor døra om ingen åpner. Jeg har influensa og har lyst til å legge meg men er redd for at tørrforet som er i pakken blir ødelagt om de kommer og setter den utafor i kveld, det regner også..

så er det noen som vet hvor lang tid dette kan ta eller om det er sannsynlig at den ikke dukker opp før i morgen? Det står "sendingen er under transport OSLO siden ca 6:45 i dag. Altså den er levert inn, sortert og sikkert på vei til Trondheim nå.

Anonymkode: 29aa5...1e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen postfolk, dere sitter alltid minst 20 min utafor huset mitt i bilen og taster på telefonen - nå passer det bra om det er KG dere skriver på :link:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det vel ingen som kan gi deg et svar på, verken postfolk eller andre. 

Og kutt ut den JÆVLA hunden. Er så lei at jeg spyr.

Anonymkode: 48c3f...c35

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:link::link::link::link::link:

Anonymkode: 4d41f...d7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:link::link::link:

Anonymkode: 86a58...adb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Dette er det vel ingen som kan gi deg et svar på, verken postfolk eller andre. 

Og kutt ut den JÆVLA hunden. Er så lei at jeg spyr.

Det er jo hunden som kommer løpende mot postmannen... :link::link: se så travel han er.

Folk kan dessuten gi svar på alt her på KG, alt fra tacotips i konfirmasjon til diagnoser på hjernesvulster.. så da vet jeg at iallefall minst en person her inne vet akkurat når jeg kan forvente at pakken min kommer! (og sånn helt seriøst, om noen jobber på en slik terminal og vet at pakken ikke er registrert i Trondheim enda, så vet de kanskje om de bruker å komme inn på kvelden og om de blir kjørt ut kveld eller ikke før dagen etter)

Skrevet

Posten/Bring gir beskjed på sms når pakken er lastet på bil for utlevering. Og sjåføren skal ringe deg 30-60 minutter før levering.

Se nederst på denne siden.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar Zzyzx, men det stemmer nok ikke for min pakke - de har ikke telefonnummeret mitt og den skal settes igjen utenfor døren (det har de alltid gjort før iallefall), aldri fått sms heller, kun sjekket sporing på nett :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Når du sporer det pleier det som regel å stå en forventet leveringsdato. Og om den er på hjemlevering ringer de gjerne litt før de kommer. Og er det ingen hjemme, blir den levert til nærmeste postkontor. Det er slik jeg kjenner til det i alle fall.

Anonymkode: 94290...aea

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Når du sporer det pleier det som regel å stå en forventet leveringsdato. Og om den er på hjemlevering ringer de gjerne litt før de kommer. Og er det ingen hjemme, blir den levert til nærmeste postkontor. Det er slik jeg kjenner til det i alle fall.

Hm, det står ingenting om det, men jeg har bestilt fra et firma som leverer på døren, så de har sikkert en egen avtale, så det er nok ikke vanlig hjemlevering da. Det står på notater hos posten at pakken skal settes ved dør C. Jaja, den får komme når den kommer, nå må jeg sove - takk for svar dere :)

AnonymBruker
Skrevet

Den kommer kl. 2106 i kveld.

Anonymkode: c6183...c57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hunden som kommer løpende mot postmannen... :link::link: se så travel han er.

Folk kan dessuten gi svar på alt her på KG, alt fra tacotips i konfirmasjon til diagnoser på hjernesvulster.. så da vet jeg at iallefall minst en person her inne vet akkurat når jeg kan forvente at pakken min kommer! (og sånn helt seriøst, om noen jobber på en slik terminal og vet at pakken ikke er registrert i Trondheim enda, så vet de kanskje om de bruker å komme inn på kvelden og om de blir kjørt ut kveld eller ikke før dagen etter)

Men akkurat dette kan ingen her gi deg svar på. Lev med det.

Anonymkode: 48c3f...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...