Gå til innhold

Kjeder meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh hadde gledet meg sånn til eksamen var ferdig, og hadde masse planer med venner og alene men nå er alle reist bort, jobber eller leser til eksamen som de strøk på..

Jeg skule ordne i hagen, men det høljer ned! Så hadde jeg planer om å lage god mat og se filmer, men det er jo litt kjedelig alene da selv om jeg har gjort det et par dager likevel. Har snart sett 3 sesonger av gamle serier på Netflix, lest 2 bøker, løst en million kryssord, heklet 2 kjoler til datra til en venn og holder på å dø av kjedsomhet. Noen som har forslag til noe man kan gjøre om man ikke har så god råd og ingen å gjøre det med? 

Anonymkode: 5fa05...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Turer for å samle poster, av typen Stolpejakten er rimelig lavterskel, hvis det finnes noe i ditt område. Kartene er gratis, og stolpene finnes gjerne i folks nærområder. Stort billigere blir det derfor ikke, og regnværsturer alene kan også være fine turer.
Nesten alle kommuner i landet har dessuten et samarbeid med den lokale turistforeningen om å samle på ulike topper/turmål i sitt område.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du kan vel bli med i de mange telle-trådene her på forumet ? 

  :nordvesta:   

Anonymkode: 5861c...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...