Gå til innhold

Korsett eller bh under denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv noen korsetter. Noen av dem er overraskende lave i ryggen. Hvis du går i en brudesalong, kan de sikkert hjelpe deg å vurdere om det vil se bra ut.

Skrevet

Veldig enig!

Og det beste av alt er at jeg har brukt det mange ganger etterpå også, veldig flott under penkjoler.

Skrevet

Jeg ville også gått for korsett...

Den kjolen jeg drømmer om er også veldig lav i ryggen, og selv om den har et slags innebygd korsett, så blir det ikke det samme uten! :wink:

Skrevet

Ville gått for Christiane-torsolettet. Det ser ut til å gå langt ned i ryggen, og så blir det penere linjer med et helt plagg kontra en BH.

Catzy

Gjest Brud2005
Skrevet

Kristins har korsetter som er dype i ryggen i mange størrelser. Ellers har undertøysbutikker som "Det søte liv" godt utvalg. :roll:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Ville gått for Christiane-torsolettet. Det ser ut til å gå langt ned i ryggen, og så blir det penere linjer med et helt plagg kontra en BH.

Catzy

Vil helst ha ett korsett som holder inn magen også. SÅ jeg vil helst ikke ha torsolett.

Skrevet

Det torsolettet holder faktisk inn magen litt også... ikke sånn som et korsett selvfølgelig.. Men jeg har kjøpt mitt bitte litt for lite, og det sitter som et skudd... kunne ikke tenkt meg noe strammere... Skal jo overleve dagen også :ler:

Skrevet

Vil helst ha ett korsett som holder inn magen også. SÅ jeg vil helst ikke ha torsolett.

Sjekk www.vollercorsets.com :)

Der har de pene og skikkelige korsetter!

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Der var mange fine korsetter. Men jeg fikk ikke sett hvor lav de er i ryggen..

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Kjøpte mitt korsett hos Orion i oslo... De hadde ikke så mange som jeg vil regne som "brudeutstyr", men noe var det.. jeg kjøpte dette: http://www.oriononlineshop.com/epages/orio...products/241393

Det er litt høyt for din kjole da, men de hadde et som var lavere også...

Lykke til med jakten!

Det var kjempe fint!! :D

Holder det inn magen også?

Gjest gjest1
Skrevet
Der var mange fine korsetter. Men jeg fikk ikke sett hvor lav de er i ryggen..

Vollers overbyst-korsetter er ikke spesielt lave i ryggen. Men et underbyst-korsett burde passe.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, det holder magen fint inne... Du får prøve og se hvilket som er best for deg. Prøvde inne det som var lavere da, men veldig fint det også.

Må nok si at dette korsettet er et av mine bedre kjøp :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde det fra Christiane. Det var sexy, lavt i ryggen og holde både mage og pupper godt hele dagen. Har brukt det masse i etterkant også.

S.

Skrevet

Bare lurer på om det ikke blir veldig varmt med korsett? For når jeg prøvde kjolen, ble jeg skikkelig varm rundt livet, for det var så tett liksom, så det virker litt klamt med korsett synes jeg.? Bestilte dere over nettet? Er isåfall ikke det litt skummelt med tanke på størrelser og sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...