AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 I går og i hele natt har jeg hatt sykt kløe på venstre brystvorte. Det gir seg ikke. I går kveld tok jeg av meg bh'en fordi jeg trodde det var noe med bh'en som klødde. Men våknet med kløe idag. Har ikke sovet mer enn 3 timer i natt pga det. 🙈 Når jeg tenker over det, så har jeg hatt det i de siste mnd. Men ikke ofte. Er ikke gravid, men vi prøver å bli det. Er ikke mer enn 7 dpo. Jeg tisser mye, hatt murringer siden 2-3 dpo. Alt for tidlig at det skal være noe uansett. Har ikke noen andre symptomer. Noen som har slitt med det samme? Hva hjelper mot kløen, har liksom klart å få et lite sår det pga jeg klør så mye. Det gjør vondt da jeg er øm på brystvortene. 🙊 Anonymkode: ce9d6...3c0
hopeful Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Jeg opplevde at brystvorten klødde noe helt sykt en gang mellom eggløsning og mensen. Rett etter jeg slutta på prevensjon.
xxhmj Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 55 minutter siden, hopeful skrev: Jeg opplevde at brystvorten klødde noe helt sykt en gang mellom eggløsning og mensen. Rett etter jeg slutta på prevensjon. Jeg sluttet på pila for 2-3 år siden. Så det kan det ikke være. 🤔 Men kan jo være pga jeg skal ha mensen snart.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 I dag og i går har brystvorta mi klødd veldig og de er konstant stive, jeg får snart mensen så det er vel bare hormonelt =) Anonymkode: f5bd2...5db
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: I går og i hele natt har jeg hatt sykt kløe på venstre brystvorte. Det gir seg ikke. I går kveld tok jeg av meg bh'en fordi jeg trodde det var noe med bh'en som klødde. Men våknet med kløe idag. Har ikke sovet mer enn 3 timer i natt pga det. 🙈 Når jeg tenker over det, så har jeg hatt det i de siste mnd. Men ikke ofte. Er ikke gravid, men vi prøver å bli det. Er ikke mer enn 7 dpo. Jeg tisser mye, hatt murringer siden 2-3 dpo. Alt for tidlig at det skal være noe uansett. Har ikke noen andre symptomer. Noen som har slitt med det samme? Hva hjelper mot kløen, har liksom klart å få et lite sår det pga jeg klør så mye. Det gjør vondt da jeg er øm på brystvortene. 🙊 Anonymkode: ce9d6...3c0 Du får gi dem luft og fuktighet - dersom du går storparten av døgnet med undertøy i polyester så er resultatet fort det samme for bryst som for underliv - du øker faren for sopp noe helt latterlig mye. Bomull, bambus eller lin nær huden. Anonymkode: 1e3b1...521
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 Kløende brystvorte er også ett av tegnene på brystkreft så jeg ville krisemaksimert og tatt en tur til legen just in case. Anonymkode: c5110...2ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå