Naiv Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 (endret) Noen her som skal på Roskilde 2017? Jeg skal, reiser fra Oslo, og lurte på om folk har noen tips? Både praktiske, sosiale, reisemessige (hvordan best komme seg dit?) og generelle Jeg reiser sammen med én annen er litt redde for at vi skal slite med å finne en større, sosial gjeng. Endret 13. juni 2017 av Naiv
gobbledigook Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 (endret) Jeg skal, men det er første gang jeg reiser, så kan ikke akkurat komme med tips. Vi reiser også fra Oslo, nattbuss via Sverige. Har dog vært på festival før, og det er rimelig enkelt å komme i kontakt med de som camper nær dere så lenge dere er åpne for det : ) Endret 13. juni 2017 av gobbledigook 1
bamsemums123 Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg skal også dra med en kompiss for første gang i år. Noen som har vært der før som kan svare på om det er lett/vanskelig å kjøpe en telt i roskilde by? Har hørt at det er billigere, men er redd for å reise hele veien og ende opp med å ikke ha en telt å sove i... 1
Naiv Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2017 13 timer siden, bamsemums123 skrev: Jeg skal også dra med en kompiss for første gang i år. Noen som har vært der før som kan svare på om det er lett/vanskelig å kjøpe en telt i roskilde by? Har hørt at det er billigere, men er redd for å reise hele veien og ende opp med å ikke ha en telt å sove i... Det lurer jeg også på! Driver å søker på telt i norske nettbutikker og finn.. Frister ikke å bære teltlasset.
bamsemums123 Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, Naiv skrev: Det lurer jeg også på! Driver å søker på telt i norske nettbutikker og finn.. Frister ikke å bære teltlasset. Har spurt rundt nå og det skal ikke være så vanskelig forteller folk. Man kan kjøpe på København og hvis det er utsolgt på roskilde by. Inne på festivalen selger de også telt har jeg hørt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå