Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten har spandert tur til Disneyland Paris før vi drar til England nå i sommer! Gleder meg som en liten unger. Hva er et must å få med seg? Når det kommer til mat, butikker, underholdning, osv. De fleste berg og dal baner tåler jeg ikke, da jeg rett og slett svimer av, så er redd for at det blir mye bakketid på meg. De som er ikke så langt oppe i høyden går greit, fart tåler jeg. Tenker også å ha en dag eller to hvor vi bare utforsker Paris, så gjerne kom med tips hva vi burde oppleve og se i byen. :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der for et par år siden, og koste meg VELDIG, selv om jeg i utgangspunktet ikke er Disney-interessert.

Det er veldig lang kø på alle "rides", så jeg ville ikke planlagt mer enn bare noen få. Og er det noe av det mest populære med to timers ventetid på dere MÅ på, så kom tidlig om morgenen!

Jeg elsket Disneyland, var der i to dager. Var med ei lita jente på 5 år, og hennes glede smittet absolutt over på meg. Vi så paraden begge dagene, veldig gøy. Jeg leste mye inne på Tripadvisors Disneyland-forum og fikk mange gode praktiske tips til hvordan man får mest mulig ut av besøket, det anbefales!

Bare det å rusle rundt i alle "verdenene" var spektakulært, husker mer det enn de enkelte karusellene vi tok. (Vi tok mange "rides", da jenta mi var syk og fikk reise donert av en veldedig organisasjon, og vi hadde et pass som gjorde at vi slapp å stå i kø. Tror vi tok klassikeren "It's a small world" tre ganger...) Det er mange ting det ikke er kø for, f.eks. Alice in Wonderland sin labyrint, som man bare kan gå rett gjennom. Mener jeg å huske.

Hvis dere kan være der om kvelden, er det ABSOLUTT verdt det å få med seg kveldsshowet/fyrverkeriet. Det var flott og spektakulært. Gå tidlig for å få gode plasser!

Anonymkode: 39408...ab2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...