Gjest orfeus Skrevet 24. juni 2017 #81 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) Okei, H***ld. Mitt innlegg var om et enkelt tilfelle. Generaliseringen er det du som har tillagt meg. Endret 24. juni 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2017 #82 Del Skrevet 25. juni 2017 På 24.6.2017 den 18.31, morhjertegod skrev: Så koselig for dem, kjæresten hans er bare nydelig, glad på deres vegne. En nydelig dame som kunne fått noe yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. juni 2017 #83 Del Skrevet 25. juni 2017 5 minutter siden, O.G. skrev: En nydelig dame som kunne fått noe yngre. Forstår ikke hvorfor du drar frem at hun kunne fått en yngre kjæreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 25. juni 2017 #84 Del Skrevet 25. juni 2017 8 minutter siden, O.G. skrev: En nydelig dame som kunne fått noe yngre. Kunne hun sikkert, men kjærlighet ser da ingen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2017 #85 Del Skrevet 25. juni 2017 56 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Forstår ikke hvorfor du drar frem at hun kunne fått en yngre kjæreste. Fordi jeg blir matt av at yngre damer enn meg, faktisk gir eldre fyrer jeg ikke en gang kikker på, en sjanse. 55 minutter siden, morhjertegod skrev: Kunne hun sikkert, men kjærlighet ser da ingen alder. Du vil si det hvis bestekameraten din finner seg kjæreste på videregående også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. juni 2017 #86 Del Skrevet 25. juni 2017 3 minutter siden, O.G. skrev: Fordi jeg blir matt av at yngre damer enn meg, faktisk gir eldre fyrer jeg ikke en gang kikker på, en sjanse. Du bør vel bare være glad for kvinner går for menn du ikke hadde kikket på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 25. juni 2017 #87 Del Skrevet 25. juni 2017 På 24.6.2017 den 14.34, orfeus skrev: En nær venn av meg hadde gammel far, og det er ikke bare utsiktene til at far sannsynligvis vil dø før man er voksen, som er triste, men det verste var nok at far var to generasjoner eldre enn sitt barn og helt ute av stand til å kommunisere med ham. Nå er muligens Eia ung til sinns, men han kommer likevel til å være en gubbe i sekstiårene når ungen blir tenåring ... Så det hadde vært bedre for den nære vennen din om han aldri hadde vært til? For det er nemlig alternativet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2017 #88 Del Skrevet 25. juni 2017 6 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Du bør vel bare være glad for kvinner går for menn du ikke hadde kikket på. Ja, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 25. juni 2017 #89 Del Skrevet 25. juni 2017 25 minutter siden, O.G. skrev: Fordi jeg blir matt av at yngre damer enn meg, faktisk gir eldre fyrer jeg ikke en gang kikker på, en sjanse. Du vil si det hvis bestekameraten din finner seg kjæreste på videregående også? Så lenge det er noe man velger selv og som gjør dem lykkelig, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2017 #90 Del Skrevet 25. juni 2017 5 minutter siden, morhjertegod skrev: Så lenge det er noe man velger selv og som gjør dem lykkelig, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Ja. Jeg er litt teit når jeg legger meg opp i hva et anna kvinnfolk gjør med fitta si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. juni 2017 #91 Del Skrevet 29. juni 2017 På 23.6.2017 den 20.21, Limbo 2014 skrev: 1) Nå er vel snittlevealder for menn ca 80, så legger man forventet død til grunn vil jo ungen være ca 30 når far går bort. Bør klare seg selv innen det. 2)?Hvis man skal legge ditt resonnement til grunn om at far bør være tett på til man er godt over 30, er det veldig mange fedre og par som bør la være å gå barn, uavhengig av alder. 3) Hvor mange av dagens voksne kan med hånden på hjerter si at far har spilt en sentral rolle i 20-30 årene? 4) Tror du virkelig et barn m en oppegående, leken far med god økonomi, heller skulle ønske hun/han aldri ble født fordi far var 50 bed fødsel? Jeg skrev det var en upopulær mening. Du understreker poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. juni 2017 #92 Del Skrevet 29. juni 2017 På 6/14/2017 den 12.31, Commander skrev: Er sikker på at han blir en kjempebra far. Er ikke bekymret for det Men det er en tid for alt (synes jeg). Aner ikke hvor gammel folk her er. Men hvis din venninne på 41 med 3 barn mellom 14 og 18 får en atpåklatt med den nye kjæresten. Ville dere blitt misunnelig eller vært glad det ikke var dere......helt ærlig. Jeg HAR bekjente som pusher 50 som har funnet yngre partner 30 i årene og begynt på kull nr.2. Mer eller mindre frivilig.... Men seriøst hva forventer enn mann på 50 når han blir sammen med en kvinne i fruktbar alder egentlig? Jo det er de kvinner som ikke ønsker barn men faktum er at de som ønsker barn er i flertall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. juni 2017 #93 Del Skrevet 29. juni 2017 På 6/25/2017 den 20.38, O.G. skrev: En nydelig dame som kunne fått noe yngre. Hun ville vel ikke ha en yngre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 29. juni 2017 #94 Del Skrevet 29. juni 2017 Jeg blir så glad når oppegående mennesker får barn håper han får 3 til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 30. juni 2017 #95 Del Skrevet 30. juni 2017 Vil bare si at jeg synes det er ego å få barn når du er rundt 50. Uavhengig om du er kjendis eller ikke. Med det mener jeg at du blir en "gammel"forelder. Som trolig ikke orker å være så tilstede i barnets liv. (Kjør debatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 30. juni 2017 #96 Del Skrevet 30. juni 2017 7 timer siden, Marsvinet skrev: Jeg blir så glad når oppegående mennesker får barn håper han får 3 til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 30. juni 2017 #97 Del Skrevet 30. juni 2017 På 25.6.2017 den 21.43, O.G. skrev: Fordi jeg blir matt av at yngre damer enn meg, faktisk gir eldre fyrer jeg ikke en gang kikker på, en sjanse. Du vil si det hvis bestekameraten din finner seg kjæreste på videregående også? Er du sjalu? På dine svar virker det nesten som du kjenner noen av de og er sjalu på forholdet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 30. juni 2017 #98 Del Skrevet 30. juni 2017 På 25.6.2017 den 22.15, O.G. skrev: Ja. Jeg er litt teit når jeg legger meg opp i hva et anna kvinnfolk gjør med fitta si. Du er irritert på henne skjønner jeg.. Men hva med han da? Han har null skyld i at ett barn er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 30. juni 2017 #99 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, Trude.lutt skrev: Vil bare si at jeg synes det er ego å få barn når du er rundt 50. Uavhengig om du er kjendis eller ikke. Med det mener jeg at du blir en "gammel"forelder. Som trolig ikke orker å være så tilstede i barnets liv. (Kjør debatt) Ja du orker kanskje ikke så mye når du er 50-60 i forhold til 30 år.. Men alle mennesker er forskjellig. Og det er jammen mange folk der ute på 20-30 år som aldti skulle hatt barn. Har en bror på 55 år som har tatt til seg to barn på 5 og 6 år som fosterbarn. Og han er med på alt og sprekere enn noen gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 30. juni 2017 #100 Del Skrevet 30. juni 2017 15 timer siden, elisaday skrev: Jeg skrev det var en upopulær mening. Du understreker poenget mitt. Jeg understeker ikke st meningen er upopulær, for jeg snakker bare for meg selv. Jeg understreker at meningen din er dårlig fundamentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg