Gå til innhold

Senebetennelse, men ikke sykmelding.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har fått senebetennelse i den ene skulderen og fått kortisontabeletter av lege som jeg skal ta i to uker. Men jeg stusset litt over at hun sa jeg fint kan gå på jobb. Jeg har i tillegg en fysisk jobb.

Har gått på jobb i over en uke på kuren nå, jobber i smerter, føler ikke at jeg blir bedre og er redd for at jeg kanskje ødelegger for kuren ved å jobbe? 

Anonymkode: 70f8f...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har fått senebetennelse i den ene skulderen og fått kortisontabeletter av lege som jeg skal ta i to uker. Men jeg stusset litt over at hun sa jeg fint kan gå på jobb. Jeg har i tillegg en fysisk jobb.

Har gått på jobb i over en uke på kuren nå, jobber i smerter, føler ikke at jeg blir bedre og er redd for at jeg kanskje ødelegger for kuren ved å jobbe? 

Kan du få tilrettelagt på jobb:)? De vil helst at folk skal ut i jobb, men ta en prat med sjefen din 

AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med sjefen :) Det er bedre for alle parter at du er på jobb, så han/hun vil nok legge til rette så langt som mulig.

Anonymkode: 45642...d6f

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Hva kom betennelsen av? Slitt selv med betennelse i supraspinatus muskelen i venstre skulder i ett! år nå. Fysisk belastende arbeid for den skulderen bør unngås.

Anonymkode: e633b...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...