AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hei. Jeg er en 16 år gammel jente. Jeg ble syk for 3 dager siden. I går ble jeg værre. Jeg har både pollenallergi og astma fra før, og sammen me den håvne halsen og ekstrem hosting, fikk jeg et kraftig astmaanfall på skolen idag. Jeg ville ikke gå på skolen idag, fordi jeg har en veldig dårlig allmentilstand, klarer ikke følge med og dette innlegget var for eksempel veldig utfordrende og skrive. Feberen stiger, og nesa er potte tett, stemmen er delvis borte. Samtidig som det føles ut som om jeg ikke får nokk luft. Greia er den at mamma ikke tror at jeg er syk. Hun vil ikke tro på meg; og jeg klarer snart ikke denne følesen av og ikke få puste. Hvordan kan jeg få henne til å tro meg? Dette passet veldig dårlig i tillegg, ettersom jeg har muntlig eksamen på torsdag. Anonymkode: 52ddf...bcf
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Du kan selv ringe legevakten å høre med dem. Anonymkode: db0ec...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Du er 16 år og er helsemyndig, så du trenger ikke din mor for å dra på legevakten, eller få bekreftet eller avkreftet at du er syk. Anonymkode: ee137...3f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå